شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 59991
منبع : خبرگزاری فارس
سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم:

ملت وحدت و اقتدار را در 22 بهمن به رخ دنیا خواهند کشید

قم نيوز : سپاه علی بن ابیطالب با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت و اعلام کرد: در راهپیمایی 22 بهمن با حفظ وحدت، مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم جهانی خواهیم زد.
ملت وحدت و اقتدار را در 22 بهمن به رخ دنیا خواهند کشید
ملت وحدت و اقتدار را در 22 بهمن به رخ دنیا خواهند کشید
به گزارش قم نیوز در بیانیه سپاه علی بن ابیطالب آمده است: اینک که در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، این پیروزی بدون شک معجزه الهی بود که به دست بزرگ مردی ازسلاله پاک رسول الله(ص) به پیروزی رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان و نهضت‌های رهایی بخش به این انقلاب با عظمت دوخته شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: در انقلاب اسلامی ایران، یک ارمغان الهی و مائده آسمانی در تاریک‌ترین لحظات تاریخ ملت و در زمانی که نظریه سکولاریسم توسط نظام سلطه در دنیا نهادینه شده بود به وقوع پیوست و انفجار نوری بود که در اوج قدرت استکبار امید را در دل مستضعفان جهان زنده کرد و پایه‌های استکبار را به لرزه درآورد.

در این بیانیه تاکید شده است: بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش حضرت امام خامنه ای در سایه هدایت الهی و حضور پرشور و با بصیرت مردم در تمام صحنه‌های انقلاب توانسته است بسیاری از دسیسه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی، رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را در هم بکوبد و در آستانه نابودی قرار دهد.

در این بیانیه آمده است: اکنون ملت‌های ستمدیده دنیا بیدار شده‌اند و استکبار برای جلوگیری از گسترش حرکت‌های اسلامی متوسل به ایجاد نسخه‌های بدلی از قبیل القاعده، داعش و جریان‌های تکفیری کرد تا به کمک مرتجعین منطقه و ایجاد جنگ‌های مذهبی و تروریسم در اسلام خواهی مردم انحراف ایجاد کند.

در این بیانیه اضافه شده است: به لطف خداوند و به برکت خون شهیدان انقلاب و رهبری حکیمانه سکان دار بصیر ولایت و حضور بصیرت گونه مردم شهید پرور ایران اسلامی، آمریکا و عوامل داخلی و خارجی آن نخواهند توانست سد راه پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی شوند.

در این بیانیه آمده است: ما پاسداران و بسیجیان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به همراه مردم شریف و ولایتمدار استان قم، ضمن تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرزانه انقلاب، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد و با حفظ وحدت، مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم جهانی و دنباله‌های آنها خواهیم زد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccsoqp.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما