دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 60093
منبع : خبرگزاری فارس
با مشارکت شهرداری قم

نمایش «حنانه» به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه می‌رود

حمایت ویژه شهرداری از هنرمندان قمی در حوزه تئاتر و سینما
قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: نمایش «حنانه» به مناسبت ایام فاطمیه از 24 بهمن تا اول اسفند در تالار مرکزی شهر روی صحنه خواهد رفت.
نمایش «حنانه» به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه می‌رود/ حمایت ویژه شهرداری از هنرمندان قمی در حوزه تئاتر و سینما
نمایش «حنانه» به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه می‌رود/ حمایت ویژه شهرداری از هنرمندان قمی در حوزه تئاتر و سینما
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی ظهر امروز در نشست خبری نمایش «حنانه» که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از موضوع نمایش متولیان مختلفی دارد که یکی از آنها مجموعه شهرداری است و ما با اولویت موضوعات فرهنگ شهروندی کار را شروع کردیم، به همین خاطر از نمایش حنانه با وجود زحمتی که کشیده شده نمی‌شد گذشت و تصمیم به حمایت از این اثر گرفتیم.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از هنرمندان استان قم گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از چهار سال دوباره شهر قم شاهد این نمایش خواهد بود که قبلا نیز در دوره برگزاری مورد استقبال مردم واقع شده بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به جزئیات اجرای نمایش حنانه تصریح کرد: بازیگران این نمایش عاشقانه در حال فعالیت هستند تا سهم هنر و هنرمندان شهر در موضوع عزاداری‌های پیرامون شهادت حضرت زهرا(س) را ادا کنند.

وی با بیان اینکه برای این نمایش بلیط فروشی خواهد شد تصریح کرد: تالار شهر از 24 بهمن تا اول اسفند در دو سانس از ساعت 18.30 و 20 میزبان علاقمندان است و تلاش بر این است تا در این مدت 15 اجرا انجام شود.

رفیعی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره شهر خوب شهروند خوب اظهار کرد: مرحله اول این جشنواره در معابر شهر قم اجرا شد و ما با قوت این کار را در مدارس در حال پیگیری هستیم.

وی اذعان کرد: در این بخش جشنواره آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ شهروندی پیگیری می‌شود و سعی داریم تا اوایل اسفند کار را ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه از پنجم اسفند موضوعات صنفی را با حجم بیشتری در قالب نمایش‌های خیابانی و در مدارس پیگیری خواهیم کرد افزود: با توجه به گستردگی بحث فرهنگی شهروندی تلاش داریم پروژه محور کار را ادامه دهیم.

وی با بیان انیکه بعد از ایام فاطمیه کار جشنواره شهر خوب شهروند خوب ادامه پیدا می‌کند گفت: در مدارس نیز با توجه به استقبال صورت گرفته 130 برنامه تاکنون اجرا شده و استقبال خوبی صورت گرفته است.

رفیعی با تاکید بر اینکه از روزهای اول فعالیت ما در شهر قم اعلام آمادگی برای تقویت نمایش‌های شهروندی انجام شد گفت: امروز که توانستیم در حوزه شهروندی فعالیت‌های مناسبی انجام دهیم وارد بخش‌های دیگر هنری نیز خواهیم شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهر قم در حوزه تبلیغات فرهنگ شهروندی ویژه زائرین گفت: در آستانه نوروز هستیم و تلاش داریم که در این زمینه نیز با توجه به حضور خیل عظیم زائران در شهر قم برنامه‌های ویژه را تدارک ببینیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه در حاشیه برگزاری جشنواره شهر خوب شهروند خوب برخی بحث هنرمند قمی و غیرقمی را مطرح می‌کردند، اظهار کرد: با تمام مسائلی که وجود داشت در مرحله اول بازخوردهای مثبتی داشتیم که امیدواریم در ادامه کار نیز همینطور باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxvn-.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما