سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 60138
منبع : خبرگزاری تسنیم

افزایش ۵۰۰ میلیون تومانی بودجه کشتارگاه صنعتی قم در اصلاحیه بودجه سال ۹۶

قم نيوز : عضو شورای شهر قم گفت: ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی بودجه سازمان کشتارگاه صنعتی قم افزایش پیداکرده و به ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.
افزایش ۵۰۰ میلیون تومانی بودجه کشتارگاه صنعتی قم در اصلاحیه بودجه سال ۹۶
افزایش ۵۰۰ میلیون تومانی بودجه کشتارگاه صنعتی قم در اصلاحیه بودجه سال ۹۶
به گزارش قم نیوز مجید اخوان در سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: اخذ مجوز اصلاحیه بودجه سال 96 سازمان میادین و تره‌بار از جمله مهم‌ترین لایحه‌هایی بوده که در هفته اخیر بررسی و تصویب‌شده است.

وی با اشاره به لایحه متمم بودجه سال 96 سازمان کشتارگاه صنعتی افزود: نزدیک به 500 میلیون تومان پیش‌بینی بودجه  این سازمان افزایش پیداکرده و به 5 میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده که بررسی‌های اولیه در کمیسیون مربوطه صورت گرفته است.

عضو شورای شهر قم با تأکید بر مسئله اضافه‌کاری سازمان کشتارگاه صنعتی قم گفت: در مبحث میانگین اضافه‌کاری کارکنان این سامان تا  140 ساعت و هزینه‌های جشن و پذیرایی در بودجه سازمان کشتارگاه صنعتی  افزایش‌هایی صورت گرفته است.

اخوان  با اشاره به لایحه اصلاحیه بودجه سال 96 سازمان میادین و میوه تره‌بار عنوان کرد: حدود 700میلیون تومان از مصوب کل بودجه این سازمان در اصلاحیه کاهش پیداکرده است.

وی با تأکید بر اخذ  مجوز عدم دریافت مبلغ 20 هزارتویمان تعرفه ورودی از اتوبوس‌های غیرایرانی جهت ورود به پایانه‌های مرکزی تصریح کرد: این کار برای کاستن از بار ترافیکی موجود در هسته مرکزی شهر قم صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این جلسه با اشاره به کاهش 700 میلیونی بودجه مصوب سازمان میادین و میوه و تره‌بار تأکید کرد : باید در این زمینه مباحث فنی با حضور نمایندگان شهرداری برگزار شود تا مبنای شهرداری در پیشنهاد بودجه در مورد سازمان‌های مختلف مشخص شود.

سید امیر سامع ادامه داد: در زمینهٔ سازمان کشتارگاه صنعتی نیز پیشنهاد بودجه سال 96 توسط شهرداری با پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته که یکی از این موارد مبحث افزایش اضافه‌کاری است که کاهش این بودجه می‌تواند مشکلاتی را در این زمینه به وجود آورد.

وی عنوان کرد: در زمینهٔ تفریغ بودجه نیز باید تا 90 درصد تطابق بودجه‌ای به وجود آید  اما این تنها یک شاخص است در حالی‌که باید به‌صورت دقیق‌تر در این زمینه توجه کرد و هر سال پیش‌بینی رشد 30 درصدی را در نظر داشت.

معاون حمل‌ونقل شهردار قم نیز در این جلسه  با اشاره به  اخذ مجوز عدم دریافت مبلغ 20 هزار تومان تعرفه ورودی از اتوبوس‌های غیر ایرانی جهت ورود به پایانه‌های مرکزی گفت: این کار برای رفع ترافیک در هسته مرکزی شهر انجام‌شده است چراکه اتوبوس‌های غیر ایرانی در میادین باز شهری باید به‌درستی کنترل و مدیریت می‌شد.

عباس ذاکریان گفت: میانگین افزایش تعرفه‌های بهای خدمات سال 97 سازمان تاکسیرانی با سیاست خاصی که در شورا و شهرداری وجود دارد به سمتی رفته که تاکسی ران‌ها به سمت‌وسوی تاکسی به یسیم حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری خدمات به سمت بخش خصوصی در دست اقدام است اما بخش خصوصی نیز هزینه‌های جاری را طلب می‌کند که اندیشیده نشدن شرایط کامل بهره‌وری می‌تواند با مشکلاتی همراه شود.

معاون حمل‌ونقل شهردار قم تأکید کرد: فعالیت اسنپ به دلیل عدم گرفتن مجوزهای لازم غیرقانونی است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdch6zn-.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما