کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم:

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین یک رویداد بزرگ فرهنگی است

خبرگزاری فارس , 25 بهمن 1396 ساعت 19:05

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین یک رویداد بزرگ فرهنگی است و امیدواریم که این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کشور‌های اسلامی ثبت شود و هرساله شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم.


به گزارش قم نيوز سیدموسی حسینی کاشانی چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در مراسم اظهار کرد: برای برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم تلاش‌های بسیار زیادی شده است و بدون تردید اگر همکاری و همدلی مسؤولان استان نبود، شاهد برپایی این نمایشگاه نبودیم.
وی افزود: همکاری بسیار خوبی با تعاونی ناشران و اداره‌کل ارشاد استان قم انجام شد و امروز شاهد هستیم که نمایشگاه در مصلا برپا شده است و افتتاح می‌شود و به همین دلیل نیز نماز جمعه در دو هفته آتی در حرم مطهر برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: از حمایت‌ها و پیگیری‌های بسیار زیاد استاندار، شهردار و همه نهاد‌ها و افرادی که در برگزاری این نمایشگاه همکاری و کمک کردند، تشکر می‌کنم و امیدواریم که نمایشگاه به صورت مطلوب برگزار شود.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین یک رویداد بزرگ فرهنگی است و امیدواریم که این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کشور‌های اسلامی ثبت شود و هرساله شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 60194

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60194/برگزاری-نمایشگاه-بین-المللی-کتاب-دین-یک-رویداد-بزرگ-فرهنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir