کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگي اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه مطرح كرد

استفاده از ايده‌هاي تبليغي براي تبليغ در ايام تعطيلات نوروز

خبرگزاری فارس , 3 اسفند 1396 ساعت 12:07

معاون فرهنگي اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: روش تبلیغی در ایام تعطیلات عید نوروز منبر و سخنرانی نیست. سال‌هاي گذشته روي ایده‌های تبلیغی کار شده و روش نوین تبلیغی در قالب چهره به چهره، چند رسانه‌ای، استفاده از ابزارها و فناوری‌های روز صورت گرفته است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام احمد شرفخانی امروز با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع امامزادگان اظهار کرد: این طرح شامل برنامه های فرهنگی  خدمت رسانی به مسافران نوروزی استکه امسال به صورت گسترده دنبال می شود.

وی بیان اینکه روش تبلیغی در ایام تعطیلات عید نوروز منبر و سخنرانی نیست گفت: سال‌های گذشته روی ایده‌های تبلیغی کار شده و روش نوین تبلیغی در قالب چهره به چهره، چند رسانه‌ای، استفاده از ابزارها و فناوری‌های روز صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بقاع امامزادگان دیگر در قم در کنار حرم حضرت معصومه(س) است؛ شعاع نورانی و تابش نور حضرت معصومه(س) سبب شده که دیگر امامزادگان کمت رمشاهده شوند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی در بقاع امامزادگان گفت: اگر بخواهیم در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مقابله کنیم بهترین مکان بقاع امامزادگان است بنابراین کار تبلیغی و برنامه‌ریزی بقاع امامزادگان را شروع کردیم و هر اندازه از نظر فعالیت و برنامه جلوتر می‌رویم شبکه‌های ماهواره‌ای علیه امامزادگان کار تبلیغی منفی را انجام می‌دهند.

شرفخانی عنوان کرد: بخشی از بقاع متبرکه به عنوان پایگاه‌های مهم تبلیغ قرآن و عترت و مجموعه‌های مبارزه با جنگ نرم دشمن شدند. اکنون در بقاع امامزادگان برنامه مهارت‌های زندگی فردی، تحکیم، ازدواج و تربیت فرزند با نگاهی علمی و روانشناسی آغاز شده است و امسال در بیش از هزار و 900 بقاع متبرکه ترتیل‌خوانی برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت بقاع امامزادگان پس از پیروزی انقلاب گفت: بقاع امامزادگان پس از پیروزی انقلاب اضافه نشدند بلکه غبار مظلومیت از این اماکن برداشته شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: ساختمان میراثی 900 بقعه امامزاده ثبت ملی است و فعالیت مالی بقاع متبرکه در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به طور آنلاین نشان داده می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون دشمنان از برگزاری برنامه‌ها در بقاع امامزادگان ناراحت هستند و در فضای مجازی با نگاه دشمنی و سست کردن اعتقادات مردم کارهایی کاذبانه و دروغین انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 60490

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60490/استفاده-ايده-هاي-تبليغي-براي-تبليغ-ايام-تعطيلات-نوروز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir