دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 60680
منبع : خبرگزاری فارس
حسین یکتا:

مدیران هیأت‌های مذهبی و خیرین ایرانی به عراق اعزام می‌شوند

قم نيوز : مسؤول ستاد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین گفت: جمعی از مدیران هیأت‌های مذهبی و خیرین ایرانی به کشور عراق اعزام می‌شوند تا زمینه‌های برپایی موکب و مشارکت در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را مورد بررسی قرار دهند.
مدیران هیأت‌های مذهبی و خیرین ایرانی به عراق اعزام می‌شوند
مدیران هیأت‌های مذهبی و خیرین ایرانی به عراق اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز حسین یکتا ظهر امروز در دیدار مدیران موکب‌های عراقی با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، از فعالیت‌های انجام شده در راستای افزایش تعاملات میان موکب‌های ایرانی و عراقی یاد و اظهار کرد: ستاد خدمات‌رسانی آستان قدس رضوی تاکنون در این راستا تلاش‌های بسیاری را دنبال کرده است.

وی با اشاره به فعالیت موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی اضافه کرد: در موکب این آستان مقدس خدمات مطلوبی به زائران اربعین ارائه شده است.

مسؤول ستاد خدمات‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین با تاکید بر اینکه تعامل میان موکب‌های عراقی و ایرانی به صورت مستمر در ایام مختلف سال دنبال می‌شود، مطرح کرد: موکب‌های عراقی شناسایی شده و امروزه در این نشست مهم‌ترین آن‌ها گردهم آمده‌اند.

وی با بیان اینکه موکب‌های ایرانی نیز در اربعین حسینی در کنار موکب‌های عراقی به زائران خدمت می‌کنند، گفت: جمعی از مدیران هیأت‌های مذهبی و خیرین ایرانی به کشور عراق اعزام می‌شوند تا زمینه‌های برپایی موکب و مشارکت در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjymem.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما