دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 60701
منبع : خبرگزاری فارس
حسین یکتا در مراسم هفتم شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی قم:

موفقیت کشور در گرو ادامه راه شهداست

قم نيوز : یکی از یادگاران دفاع مقدس با بیان اینکه ادامه دادن مسیر شهدا کشور را به سمت موفقیت هدایت می‌کند گفت: شهدای گمنام می‌توانند دوستان صادقی برای دانشجویان باشند و آن‌ها را در امور مختلف زندگی در مسیر درست هدایت کنند.
موفقیت کشور در گرو ادامه راه شهداست
موفقیت کشور در گرو ادامه راه شهداست
به گزارش قم نیوز حسین یکتا بعد از ظهر امروز در مراسم هفتم دو شهید گمنام مدفون در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه اکنون نیز شهدای گمنام مأموریت‌های الهی را بر عهده دارند، عنوان کرد: دفن پیکر شهدای گمنام در دانشگاه‌های مختلف از جمله این دانشگاه پیام‌های مشخصی برای همگان به ویژه دانشجویان دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهدای گمنام به دنبال یاری کردن دانشجویان هستند، مطرح کرد: این شهدا می‌توانند دوستان صادقی برای دانشجویان باشند و آن‌ها را در امور مختلف زندگی در مسیر درست هدایت کنند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه ادامه دادن مسیر شهدا کشور را به سمت موفقیت هدایت می‌کند، گفت: در شرایط کنونی دشمن در جنگ نرم افکار و عقاید اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را هدف گرفته است اما با تکیه بر ایمان و استفاده از آموزه‌های شهدا می‌توانیم در این جنگ نیز به پیروزی و سربلندی برسیم.

بر اساس این گزارش، شعرخوانی مجید تال در وصف شهدای گمنام و حضور بر سر مزار این شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد طاهری مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، جواد حکیم الهی معاون فرهنگی و دانشجویی، ابوذر اسماعیلی رئیس دانشکده داندانپزشکی و محمد عابدی مدیر مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdf509.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما