پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 60811
منبع : خبرگزاری مهر

ساختمان جدید پلیس راه قم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: عملیات احداث ساختمان جدید پلیس راه استان قم تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.
ساختمان جدید پلیس راه قم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد
ساختمان جدید پلیس راه قم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز طی سفر یک روزه حسین متولی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و بازدید میدانی از ساختمان جدید الاحداث قرارگاه پلیس راه استان قم مقرر شد تا پایان سال جاری این قرارگاه آماده بهره‌برداری شود.

در این بازدید که ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و سرهنگ پناهی سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قم و تعدادی از معاونین، رؤسا و کارشناسان سازمان متبوع نیز حضور داشتند متولی ضمن تأکید بر تسریع در ارائه نقطه نظرات اصلاحی (استعلامی پلیس راه و فاوا ناجا) جهت اجرای زیرساخت‌های ارتباطی بین قرارگاه‌های موجود و جدید پلیس راه مانند فیبر نوری، کابل بی سیم، کابل تلفن عنوان کرد: با توجه به تکمیل ساختار روبنایی دو ساختمان اصلی و جانبی قرارگاه، انشالله با اجرای زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد بهره‌برداری از قرارگاه جدید تا پایان سال جاری باشیم.

در ادامه این سفر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و هیئت همراه ضمن شرکت در جلسه‌ای که با حضور معاونین و تعدادی از رؤسا و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تشکیل شده بود، اظهار داشت: تسریع در ارائه مطالبات اعتباری و هدایت هزینه‌ها به سمت اجرای طرح‌های ضروری باید در اولویت قرار گیرد.

وی برآوردهای ناقص و کارشناسی نشده را از دلایل اصلی وارد آمدن آسیب به برنامه‌های مطروحه دانست و گفت: مستندسازی پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گرفته و این امر به پیمانکاران طرح‌های مربوطه واگذار شود.

در ادامه این جلسه سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با ارائه گزارشی در خصوص روند احداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۱۶۷ متر مربع و در قالب دو ساختمان اصلی و جانبی که ساختمان اصلی با زیربنایی بیش از ۹۱۱ متر مربع و در سه طبقه و ساختمان جانبی با زیر بنای بیش از ۲۴۰ متر مربع و در دوطبقه بنا شده است.

مهدی حسینی با این بیان که ساختار روبنایی هردو ساختمان تکمیل و تنها دیوارکشی و محوطه‌سازی آن باقی مانده است، ادامه داد: انشالله پس از اجرای زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید قرارگاه تا پایان سال خواهیم بود.

وی در خصوص دیوارکشی و محوطه‌سازی بنا نیز ابراز امیدواری کرد:تا تیرماه سال ۹۷ عملیات دیوارکشی و محوطه‌سازی قرارگاه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حسینی در خاتمه این جلسه تصریح کرد: مقرر شد تجهیزات لازم جهت مانیتورینگ دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت به ساختمان جدید الاحداث قرارگاه پلیس راه استان قم انتقال یابد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfycdv.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما