جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 60894
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاری دیدارهای هفته دهم رقم خورد

سقوط دو پله‌ای قهرمان لیگ برتر فوتبال در قم / شگفتی‌سازها در صدر جدول

قم نيوز : دهمین هفته رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر فوتبال با سقوط دو پله‌ای قهرمان فصل قبل و تداوم شگفتی‌سازی تیم سوهان محمد به پایان رسید.
سقوط دو پله‌ای قهرمان لیگ برتر فوتبال در قم / شگفتی‌سازها در صدر جدول
سقوط دو پله‌ای قهرمان لیگ برتر فوتبال در قم / شگفتی‌سازها در صدر جدول
به گزارش قم نیوز دهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم‌ مجموعا 10 گل داشت و تیم‌های هما، وحدت شریف، سوهان محمد و پیام موفق به شکست دادن حریفان خود شدند.

در یکی از بازی‌های مهم این هفته تیم وحدت شریف در جدالی حساس به مصاف قهرمان دوره قبل یعنی پناه‌آفرین رفت و در پایان 90 دقیقه رقابت با نتیجه دو بر یک به برتری رسید تا جایگاه دوم جدول رده‌بندی را از حریف گرفته و این تیم را موقتا از قهرمانی دور کند.

فوتبالیست‌های تیم هما در دیداری کاملا یک‌طرفه و برتر با سه گل عقاب را شکست دادند، پیام برابر یاران با یک گل به برتری رسید و در دیگر دیدار حساس هفته دهم تیم سوهان محمد شگفتی‌ساز این فصل برابر افشین به پیروزی دو بر یک رسید تا با سه امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول بخت اول قهرمانی لقب بگیرد.

با نتایجی که در هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم رقم خورد، تیم سوهان محمد با کسب ششمین برد خود و سه تساوی، یک باخت، 19 گل زده، 13 گل خورده و 21 امتیاز در صدر ایستاد و خود را به عنوان شگفتی‌ساز این فصل به مقام قهرمانی نزدیک‌تر کرد.

تیم وحدت شریف در ادامه روند پیشرفت‌های خود رتبه دوم جدول را از قهرمان فصل قبل یعنی پناه‌آفرین گرفت، وحدت شریف در حال حاضر با پنج برد، سه تساوی، دو باخت، 20 گل زده، 11 گل خورده و 18 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد و تیم پناه‌آفرین با سقوط دو پله‌ای از صدر جدول اکنون با 17 امتیاز سوم است.

فوتبالیست‌های تیم هما با کسب 16 امتیاز در مکان چهارم جدول جای دارند، تیم افشین نیز که مقطعی در بالای جدول رده‌بندی و از شانس‌های قهرمانی بود با 11 امتیاز و تفاضل گل منفی سه در رده پنجم ایستاده و تیم یاران با 11 امتیاز و تفاضل گل منفی هشت ششم است، ضمن اینکه تیم عقاب با 9 امتیاز و تفاضل گل منفی چهار به همراه پیام با 9 امتیاز و تفاضل گل منفی 6 تیم‌های رده‌های هفتم و هشتم جدول محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgt793.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما