کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس:

مردم باید از ظرفیت وجود خانواده‌های شهدا استفاده کنند

خبرگزاری فارس , 13 اسفند 1396 ساعت 18:01

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: خانواده‌های شهدا نمونه بارز ایثار و از خودگذشتگی هستند و مردم نیز باید از ظرفیت وجود آن‌ها به عنوان الگو استفاده کنند.


به گزارش قم نیوز احمد حسینی ظهر امروز در پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در راستای تکریم خانواده‌های شهدا است، اظهار کرد: این‌گونه مراسم‌ها برای یادآوری دلاوری‌های شهدا برگزار می‌شود چراکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و گام برداشتن در مسیر شهدا وظیفه تمام مردم است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نیز مانند خود شهدا از ارزش‌های بسیاری برخوردارند، مطرح کرد: خانواده‌های شهدا نمونه بارز ایثار و از خودگذشتگی هستند و مردم نیز باید از ظرفیت وجود آن‌ها به عنوان الگو استفاده کنند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: مادران و پدران شهیدان دارای ارزش و اهمیت بسیار بالایی هستند زیرا شهدای بزرگ مدافع حرم و دفاع مقدس توسط آن‌ها تربیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از آموزه‌های خانواده‌های شهدا از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد، خاطرنشان کرد: امروزه خانواده‌ها به نقطه هدف دشمنان تبدیل شده‌اند که برای جلوگیری از آسیب‌های آن‌ها باید ارزش‌های خانواده‌های شهدا که همان سیره زندگی حضرت زهرا(س) است را در جامعه تبیین کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 61009

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61009/مردم-باید-ظرفیت-وجود-خانواده-های-شهدا-استفاده-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir