کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم مطرح کرد

شناسایی 66 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان قم

خبرگزاری فارس , 14 اسفند 1396 ساعت 11:13

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: 66 نقطه حادثه خیز را در جاده‌های استان مورد شناسایی قرار دادیم و بیشتر این نقاط در مناطق کوهستانی و روستایی قرار دارند.


به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی با اشاره به تعداد نقاط حادثه خیز در محورهای استان قم اظهار کرد: 66 نقطه حادثه خیز را در جاده‌های استان مورد شناسایی قرار دادیم و امسال 24 نقطه حادثه خیز را آشکارسازی کردیم و به دنبال اصلاح این نقاط هستیم، اصلاح هر کدام از نقاط هزینه متفاوتی دارد و مطالعات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای استان قم، تصادفات سه سال گذشته استان را مورد بررسی قرار دادیم و نقاطی که بیشتر در آن تصادفات اتفاق افتاده است را به عنوان نقاط حادثه خیز معرفی کردیم، بیشتر این نقاط در مناطق کوهستانی و روستایی قرار دارند، البته در اتوبان‌ها هم نقطه حادثه خیز داریم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم افزود: اولویت نخست این اداره آشکارسازی و اصلاح نقاط حادثه خیز است، این نقاط در مناطق مختلف است و با آشکارسازی نقاط حادثه خیز به دنبال آگاهی دادن به مردم هستیم تا آن‌ها بدانند که امکان وقوع حادثه در این نقطه زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: نقاط حادثه خیز در محورهای استان قم براساس اولویت و با تخصیص اعتبارات مورد اصلاح قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 61038

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61038/شناسایی-66-نقطه-حادثه-خیز-محورهای-مواصلاتی-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir