کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آخرین روز سال 96 صورت گرفت

امدادرسانی به 17 حادثه در آخرین روز سال 96

خبرگزاری فارس , 1 فروردين 1397 ساعت 20:47

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در آخرین روز سال 96 در بالغ بر 17 حادثه توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی امدادرسانی صورت گرفت.


به گزارش قم نیوز عباس جعفری امروز با بیان اینکه نخستین عملیات آتش‌نشانی در سال جدید توسط تیم نجات سازمان آتش نشانی از ایستگاه 9 انجام شد گفت: این عملیات شامل دو مورد رهاسازی از آسانسوربود؛ نخستین عملیات محبوس شدن 5 شهروند در لحظه سال تحویل در آسانسور بود که امدادرسانی لازم صورت گرفت و دومین عملیات نیز رها سازی یک نفر از آسانسور بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در لحظه تحویل سال و پس از آن بیان کرد: 16 مورد استقرار خودروهای عملیاتی و اکیپ موتوری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در لحظه سال تحویل در اطراف حرم مطهر و مسجد جمکران و کوه خضر نبی ورودی‌های شهر و پارکینگ‌های شهر انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه 6 مورد استقرار در بوستان‌های کمپینگ در سطح شهر از لحظه ورود مسافرین به صورت دائمی صورت گرفت اذعان کرد: در این ایام نیروهای آتش‌نشانی به صورت 24 ساعته در استراحت‌گاه‌های محل حضور زائرین حضور داشته و بر ایمنی این بوستان‌ها نظارت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه 17 مورد عملیات در 29 اسفند توسط نیروهای آتش نشانی قم انجام شد تصریح کرد: سه مورد عملیات نجات شامل دو مورد محبوسی در آسانسور و یک مورد حادثه انگشتربری، دو مورد شامل یک مورد حریق منزل و یک مورد درخت، هفت مورد حریق ضایعات، پنج مورد ایمن سازی شامل بازگشایی درب منزل و خودرو و نشت سوخت خودرو صورت گرفت که امدادرسانی لازم انجام شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 61850

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61850/امدادرسانی-17-حادثه-آخرین-روز-سال-96

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir