کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پذیرایی فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از زائران نوروزی

خبرگزاری حوزه نیوز , 2 فروردين 1397 ساعت 23:13

آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نوروز ۹۷ با ویژه برنامه های فرهنگی، پذیرای زائران بانوی کرامت است.


به گزارش قم نیوز هم‌زمان با تعطیلات نوروز 97 و حضور پرشور زائران و ارادتمندان بانوی کرامت، خدمات فرهنگی در آستان مقدس به‌صورت مستمر در حال انجام بوده و در این راستا خدمات متنوع و مختلفی به زائران ارائه می‌شود.
بر اساس این گزارش، در بخش آموزش قرآن و معارف ویژه خواهران در شبستان نجمه خاتون از ساعت 8 تا ساعت 16 و ویژه برادران از ساعت 16 تا ساعت 21 برگزار می‌شود.
در بخش پاسخگویی به مسائل دینی ویژه خواهران همه‌روزه از ساعت 8 تا 23 در رواق علامه طباطبایی کارشناسان حضور دارند و در بخش برادران نیز از نماز صبح تا ساعت 24 در صحن حضرت صاحب‌الزمان (عج) کارشناسان آماده پاسخگویی به مسائل دینی هستند.
مشاوره دینی نیز ویژه خواهران از ساعت 8 تا 12 و برادران از ساعت 15 تا 21 در صحن حضرت صاحب‌الزمان جنب درب 18 طبقه دوم همه‌روزه در حال انجام است.
در بخش موزه آستان مقدس که یکی از قدیمی‌ترین و متنوع‌ترین موزه‌های ایران است در 25 بخش متنوع از ساعت 8-13 و 14-17 پذیرای زائرین و مجاوران بانوی کرامت در ایام نوروز خواهد بود.
همچنین فضای مناسب برای پیوند آسمانی زوجین و آغاز زندگی مشترک در جوار کریمه اهل‌بیت(ع) تدارک دیده‌شده که زوجین می‌توانند به صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) جنب درب 18 مراجعه کنند.
برنامه‌های ویژه بانوان نیز از قبیل مراسم و مجالس، بیان احکام، سبک زندگی، مسابقات همه‌روزه صبح‌ها ساعت 10 و عصرها ساعت 16 در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار خواهد شد.
در بخش امور بین‌الملل نیز خدمات فرهنگی و تبلیغی به زائران بین‌المللی صبح‌ها از ساعت 10 تا 15 و عصرها از ساعت 17 تا 22 در صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) در حال ارائه خدمات است و همچنین خدمات فرهنگی به گردشگران و توریست‌های خارجی از ساعت 7 صبح تا 19 در صحن امام هادی (ع) ارائه می‌شود.(1)

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 61878

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61878/پذیرایی-فرهنگی-آستان-مقدس-حضرت-معصومه-س-زائران-نوروزی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir