کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

موفقیت جودوکاران قم در کسب 31 مدال میادین سال 1396

خبرگزاری فارس , 5 فروردين 1397 ساعت 12:01

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از موفقیت ورزشکاران این هیأت در کسب 31 مدال رنگارنگ میادین داخلی و برون‌مرزی سال 1396 خبر داد.


به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: کلکسیون موفقیت‌ها و افتخارات ورزشکاران زیر مجموعه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در سال 1396 متشکل از مدال‌های میادین مختلف داخلی و مسابقات متنوع برون‌مرزی است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در سال قبل موفق به کسب 31 مدال رنگارنگ شده‌اند، افزود: عملکرد بسیار خوبی را از ورزشکاران عضو هیأت در رشته‌های مختلف شاهد بودیم و امیدوارم در سال بازی‌های آسیایی شاهد دستاوردهای بیشتری در این هیأت باشیم.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: دو چهره با سابقه و پرتوان رشته کاتا یعنی محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی نماینده‌های هیأت قم در مسابقات جهانی کاتا بودند که خوشبختانه موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمان و نشان نقره کاتا جودو قهرمانی دنیا شدند.

وی ابراز کرد: افتخارات برون‌مرزی این هیأت به درخشش ورزشکاران رشته کاتا اختصاص دارد و خوشبختانه علاوه بر کسب نقره کاتای جهان در سال 1396، دو کاتاروی پرتوان دیگر یعنی مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی نیز در مسابقات قهرمانی آسیایی موفق به کسب دو نشان طلا شدند.

متقی عنوان کرد: نماینده‌های این هیأت در انتخابی‌های مختلف تیم‌های ملی به میدان رفتند و نتیجه تلاش آنها در این انتخابی‌ها کسب پنج نشان طلا، دو نقره و 11 برنز بود که طلاها توسط محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی از کاتا، نوید حیدریان و حسین سلیمانی به همراه بانوی پرتوان هیأت یعنی پریسا حیدری از رشته جوجیتسو به دست آمد.

وی اضافه کرد: دو نقره انتخابی تیم‌های ملی توسط مهدی حیدری در رشته کوراش و محمد طالبی از رشته جوجیتسو کسب شد، ضمن اینکه 11 مدال برنز نتیجه تلاش طاهره خانه‌زرین از جودو، فاطمه صدری از کوراش، حسن خانی، مهدی حاجیان و امیرمحمد عابدینی از جوجیتسو، علی میرسپاسی، محسن قاسم‌لو، محمدجواد بشارتی، مجتبی اسماعیل‌پور، مهدی عظیمی  و فخرالدین رضایی از کاتا بود.

وی خاطرنشان کرد: یک طلا از مسابقات قهرمانی کشور در رشته جودو توسط علیرضا بوستان‌افروز، سه نقره توسط ابوالفضل شیری، حسن زرندی و محمد حسین فکری از پیکارها دفاع شخصی و پنج برنز با درخشش سعید علیزاده، سعید بیت‌سیاح، سیدوحید رضویان و رضا زیبایی از جودو و علی‌اصغر سلیمانی از دفاع شخصی دیگر افتخارات جودو قم در سال 1396 محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 61939

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/61939/موفقیت-جودوکاران-قم-کسب-31-مدال-میادین-سال-1396

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir