جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۲
کد مطلب : 62025
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

استفاده بیش از 14 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در هشتمین روز سال جدید بیش از 14 هزار خودرو از پارکینگ های هسته مرکزی شهر قم استفاده کرده‌اند.
استفاده بیش از 14 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر
استفاده بیش از 14 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده امروز با بیان اینکه در آستانه نوروز با توجه به حضور خیل عظیم زائرین در شهر قم ظرفیت‌ پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم اضافه شد اظهار کرد: در هسته مرکزی شهر قم بیشترین ظرفیت پارکینگ‌ها مربوط به پارکینگ زائر و شرقی حرم مطهر است که در این ایام خصوصا مورد استقبال زائرین و مسافرین قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به کمبود فضای پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم اذعان کرد: طی سال‌های اخیر یکی از برنامه‌های جدی مدیریت شهری افزایش ظرفیت‌های پارکینگ در هسته مرکزی شهر است تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به زائرین و مسافرین ارائه کنیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم میزان استفاده از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر در هشتمین روز سال جدید را 14 هزار و 886 خودرو ذکر کرد و افزود: این میزان استفاده در پارکینگ‌های شهر نسبت به مدت مشابه روز قبل یک درصد کاهش داشته است.
وی میزان استفاده از پارکینگ شرقی و معلم را 5 هزار و 341 خودرو عنوان و تصریح کرد: از پارکینگ زائر و علیخانی نیز 8 هزار و 132 خودرو استفاده کرده‌اند.
شعبان‌زاده تصریح کرد: همچنین پارکینگ بهار نیز در این ایام در اختیار زائرین و مسافرین بوده است که استفاده هزار و 523 خودرو از آن ثبت شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcen78p.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما