چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 62177
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد

ثبت آنلاین آرای ماده 100 در سامانه شهرداری قم

قم نيوز : معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: آرای ماده 100 به صورت آنلاین در سامانه شهرسازی ثبت شده و مالک می‌تواند قبل از ابلاغ فیزیکی رای را در سامانه مشاهده کرده و اقدامات بعدی را انجام دهد.
ثبت آنلاین آرای ماده 100 در سامانه شهرداری قم
ثبت آنلاین آرای ماده 100 در سامانه شهرداری قم
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان در دیدار مدیران شهری با آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم، با بیان اینکه 15 مورد مرتبط با حوزه شهرسازی در حوزه الکترونیک پیش‌بینی شده است اظهار کرد: با توجه به مراجعه مردم به حوزه شهرسازی فعالیتهای گسترده ای را جهت رفاه شهروندان در دستور کار قرار دادیم.

وی با تاکید بر اینکه هفت سطح برنامه‌های خدماتی در حال اجرا قرار گرفته است افزود: یکی از این موارد این است که پروانه را باید هفت نفر با تخصص‌های مختلف باید با حضور در شهرداری امضا می‌کردند که با توافق با نظام مهندسی بدون حضور مهندس ناظر تایید الکترونیکی صورت می‌گیرد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار قم گفت: دستورالعمل‌ها نیز به صورت الکترونیکی در سیستم ثبت شده و مردم می‌توانند مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه گزارش‌های هفتگانه نیز به صورت غیرحضوری از سوی مهندسان ناظر ثبت خواهد شد، به نحوه ابلاغ آرای ماده 100 اشاره کرد و گفت: آرای ماده 100 به صورت آنلاین در سامانه ثبت شده و مالک می‌تواند قبل از ابلاغ فیزیکی رای را در سامانه مشاهده کرده و اقدامات بعدی را انجام دهد.
 
انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccmsqe.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما