چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 62178
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون برنامه‌ریزی شهرداری قم:

وای‌فای شهری در قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم گفت: به دنبال این هستیم که وای‌فای شهری را در قم ایجاد کنیم که یکی از ایستگاه‌ها در میدان 72 تن ایجاد شده و در آینده گسترش خواهد یافت.
وای‌فای شهری در قم ایجاد می‌شود
وای‌فای شهری در قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر در دیدار شهردار و مدیران شهری با آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم، با بیان اینکه ستاد شهر هوشمند در شهرداری قم راه‌اندازی شده است اظهار کرد: در حوزه شهرسازی بسیاری از ارتباطاتی که می‌توانست به صورت الکترونیکی برقرار شود صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه پیشتیبانی دیتاسنتر نیز با مشارکت دیتاسنتر امین فعالیت‌های تقویتی صورت گرفته است افزود: به دنبال این هستیم که وای‌فای شهری را در قم ایجاد کنیم که یکی از ایستگاه‌ها در میدان 72 تن ایجاد شده و در آینده گسترش خواهد یافت.

معاون شهردار قم با بیان انیکه سعی داریم شهر هوشمند را از طریق گسترش مشارکت مردم پیش‌ ببریم اظهار کرد: سعی داریم در سال 97 مراجعه مردم به شهرداری را کاهش دهیم و در این زمینه بحث اینترنت اشیاء را در صدد هستیم با گسترش شبکه شهری اطلاع‌رسانی کنیم تا فرهنگ‌سازی برای استفاده از این بخش برای کاهش مراجعات به شهرداری صورت گیرد.
 
انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdjf09.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما