يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 62375
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتبال جوانان صباي قم

جوانان صباي قم آماده صعود به ليگ برتر هستند / نبايد رقبا را دست كم بگيريم

قم نيوز : سرمربي تيم فوتبال جوانان صباي قم از انگيزه بالاي بازيكنان و كادر تيمش براي كسب مجوز صعود به ليگ برتر فوتبال جوانان ايران خبر داد.
جوانان صباي قم آماده صعود به ليگ برتر هستند / نبايد رقبا را دست كم بگيريم
جوانان صباي قم آماده صعود به ليگ برتر هستند / نبايد رقبا را دست كم بگيريم
به گزارش قم نیوز داوود عاصم‌آبادی امروز اظهار کرد: سه سال است که در مراحل مختلف لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور نتایج بسیار خوبی کسب می‌کنیم اما در دو دوره قبل با بدشانسی در آستانه صعود به لیگ برتر این فرصت را از دست داده‌ایم.

وی تاکید کرد: در این دوره نیز شاهد عملکرد بسیار خوب جوانان مستعد و آینده‌دار صبای قم در لیگ دسته اول جوانان ایران هستیم و همه با یکدیگر همدل شده‌ایم که تا آخرین مسابقه برابر حریفان خود با تمام توان به میدان برویم و ان‌شاءالله امسال لیگ برتری شویم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: البته این دلیل نمی‌شود که رقبا را دست کم بگیریم، بازی‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار می‌شود و تک تک حریفان مدعی صعود به لیگ برتر هستند، همه تیم‌هایی که از مرحله مقدماتی صعود کرده‌اند شانس صعود دارند، بنابراین هر بازی برای ما حساسیت خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: ما تمرینات منظمی را از آغاز سال جدید با حضور با انگیزه بازیکنان انجام داده‌ایم، با تیم بزرگسالان صبای قم بازی تدارکاتی داشتیم، در مجموع شرایط تیم از نظر روحی و جسمی مطلوب است و امیدوارم بدون دغدغه از نظر مسائل مالی در این فصل به روند خوب خود ادامه دهیم.

عاصم‌آبادی در پایان با اشاره به رقبای تیمش در مرحله دوم رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول جوانان فوتبال ایران، ابراز کرد: با تیم‌های فوتبال جوانان مس رفسنجان، پدیده اصفهان و استقلال اهواز در این مرحله رقابت می‌کنیم، بازی‌های این مرحله نیز در رفسنجان برگزار می‌شود و هدف ما کسب بهترین نتایج برای حضور در مرحله نهایی است تا به امید خدا راهی لیگ برتر فوتبال جوانان ایران شویم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccp1qe.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما