يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 6252

عرضه 40 کتاب مهدوی از سوی انتشارات آینده روشن

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات موسسه آینده روشن از عرضه 40 کتاب مهدوی از سوی این انتشارات در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
عرضه 40 کتاب مهدوی از سوی انتشارات آینده روشن
به گزارش قم نیوز، مهدی کمالی با اشاره به شرکت انتشارات آینده روشن در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار کرد: انتشارات موسسه آینده روشن انتشار کتاب‌های حوزه مهدویت را از دیدگاه تخصصی مورد توجه قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۶ عنوان کتاب در سال گذشته از سوی موسسه آینده روشن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه شد که این تعداد در سال جاری به ۴۰ عنوان کتاب افزایش پیدا کرده است.

مدیر انتشارات موسسه آینده روشن عنوان داشت: ویرایش جدید کتاب مهدویت پرسش و پاسخ‌ها و تاملی در نشانه‌های اصلی ظهور از جمله کتاب‌هایی بوده که در سال جاری برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: کتاب‌های تاریخ عصر غیبت و دیدار در عصر غیبت، پرفروش‌ترین کتاب‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال گذشته بوده‌اند.

وی با اشاره به انتشار ماهنامه‌های مختلف از سوی موسسه آینده روشن گفت: نشریات ماهک، ملیکا، انتظار نوجوان، ساعت صفر ویژه گروه‌های سنی جوانان، نوجوانان، کودکان و خردسالان از سوی این انتشارات منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: فصلنامه علمی پژوهشی مشرق موعود، فصلنامه علمی تخصصی پژوهش‌های مهدوی و فصلنامه ادبی هنری عصر آدینه از دیگر آثار منتشر شده موسسه آینده روشن است.

وی عنوان داشت: موسسه آینده روشن نشریه الموعود را به زبان عربی و نشریه‌ای هم به زبان انگلیسی به منظور ترویج آموزه‌های مهدوی منتشر می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.n93rak9xxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما