چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 62553
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد

رقابت بانوان تيرانداز قم براي راهيابي به ليگ برتر

قم نيوز : دبير هیأت تيراندازي استان قم از رقابت بانوان تيرانداز قم در ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور براي رسيدن به مجوز صعود به ليگ برتر خبر داد.
رقابت بانوان تيرانداز قم براي راهيابي به ليگ برتر
رقابت بانوان تيرانداز قم براي راهيابي به ليگ برتر
به گزارش قم نيوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی فدراسیون تیراندازی، امسال مسابقات تیراندازی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی با حضور تیم بانوان هیأت تیراندازی قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی فدراسیون برای برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی با سلاح‌های بادی کشور در رشته‌های تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان برنامه‌ریزی شده و هم اکنون تیم‌های داوطلب اقدامات لازم را برای ثبت‌نام حضور در مسابقات انجام می‌دهند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم با بیان اینکه بانوان تیرانداز قم در سال قبل با اختلافی میلیمتری فرصت صعود به لیگ برتر را از دست دادند، ابراز کرد: به واقع عملکرد بسیار خوبی از تک تک اعضای تیم بانوان هیأت قم در مسابقات سال 1396 لیگ باشگاه‌های کشور شاهد بودیم و این تیم شایسته راهیابی به لیگ برتر بود.

وی در ادامه با اشاره به حضور این تیم در دوره جدید رقابت‌های لیگ دسته اول زنان ایران، افزود: دوره جدید این رقابت‌ها در حالی از سوی فدراسیون برنامه‌ریزی شده که هر تیم مجاز به استفاده حداکثر از 6 تیرانداز، یک مربی و یک سرپرست است و هر تیم ملزم به استفاده از یک تیرانداز زیر 21 سال متولد دهم دی‌ماه سال 1376 است.

متقیان‌نژاد افزود: رقابت‌ها در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، و تیم‌ها باید از چهار تیرانداز استفاده کنند و یک نفر هر تیم باید زیر 21 سال باشد، مسابقات هر هفته نیز با فینال همراه است و در پایان هر مرحله از فینال‌ها در همان روز به نفرات برتر جوایز نقدی اهداء می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: سه تن از بانوان رشته تفنگ بادی قم در مسابقات مرحله نخست تیراندازی آزاد قهرمانی کشور به میدان می‌روند، در حالی که این رقابت‌ها جنبه انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را دارد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcaemni.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما