کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربي تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم خبر داد

ملي‌پوش ايثار قم به دنبال نخستين سهميه بازي‌هاي پاراآسيايي

خبرگزاری فارس , 23 فروردين 1397 ساعت 19:31

سرمربي تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم از تلاش ملي‌پوش ايثار قم براي همراهي تيم ملي ايران و تجربه نخستين حضور در بازي‌هاي پاراآسيايي خبر داد.


به گزارش قم نیوز جواد شهره‌غلامی امروز اظهار کرد: تنها نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم در رشته بسکتبال با ویلچر دارای شانس همراهی تیم ملی ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2018، محمد محمدنژاد ملی‌پوش باشگاه ایثار قم است.

وی ادامه داد: محمدنژاد با درخشش در ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم و نشان دادن استعداد و توانایی بالای خود، از سال 2013 عضو تیم ملی جوانان ایران شد و در همان سال حضور در بازی‌های پاراآسیایی رده سنی جوانان و همچنین مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان را تجربه کرد و یکی از ستاره‌های مسابقات جهانی بود.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: محمدنژاد یکی از شاخص‌ترین بازیکنان ما در راه قهرمانی تیم ایثار قم در فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی ایران و صعود به لیگ دسته اول کشور بود، بسکتبالیستی که از هوش بسیار بالا، قابلیت تاکتیک‌پذیری قابل ملاحظه و چندین شاخص دیگر برخوردار است.

وی با اشاره به حضور محمدنژاد در جمع نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی، عنوان کرد: با دعوت از 18 ملی‌پوش چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان از روز بیستم فروردین ماه آغاز شده و محمدنژاد بعد از تجربه بازی‌های پاراآسیایی جوانان اکنون برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی بزرگسالان آماده می‌شود.

شهره‌غلامی عنوان کرد: البته علاوه بر بازی‌های پاراآسیایی که در جاکارتای اندونزی به انجام می‌رسد، مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان نیز دیگر میدانی است که محمدنژاد فرصت نمایش استعداد و توانمندی خود را در این پیکار مهم دارد و نقش مثبت خود را در تیم ملی بار دیگر به خوبی به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه محمدنژاد سابقه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را نیز دارد، افزود: ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی آلمان و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تا 28 فروردین در اردو هستند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 62593

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62593/ملي-پوش-ايثار-قم-دنبال-نخستين-سهميه-بازي-هاي-پاراآسيايي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir