کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم:

پيروان محمد رسول الله(ص) موانع تجلي نور بعثت را از ميان برمي‌دارند

خبرگزاری فارس , 24 فروردين 1397 ساعت 11:24

نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم گفت: پيروان محمد رسول الله(ص) به زودي خانه عنكبوتي دشمن را فتح مي‌كنند و موانع تجلي نور بعثت را از ميان برمي‌دارند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جلال رضوی مهر امروز ضمن تبریک مبعث رسول اکرم(ص) اظهار کرد: بعثت پیامبر اکرم(ص) بزرگترین انقلاب در دایره خلقت الهی است و محور همه حرکت‌های توحیدی به سوی نور هدایت و سعادت بشر محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مبعث سبب شد به وسیله وحی ارتباطی مستمر تا ظهور خاتم  الاوصیا(ص) ایجاد شود و مسلمانان از طریق بعثت درس مدارا، مهرورزی و دوری از جهل و پیروی از عقل را بیاموزند تا همه اقوام و ملل در کنار یکدیگر مسالمت‌آمیز زندگی کنند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به آموزه‌های بعثت گفت: آسایش، آرامش و آزادی به اصولی وابسته است که در رسالت انبیا برای بشریت به ارمغان آمده است. تمام تلاش جاهلان بر اساس حلقه‌های منحرفی است که دیروز در قالب نمرود و فرعون و امروز در قالب صهیونیسم و استکبار خودنمایی می‌کند و بعثت پدیده چند بعدی برای الهام به بشر است تا به جهل و خودفراموشی دچار نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب‌هایی که در جوامع بشری روی می‌دهد و در برابر ظلم و ستم می‌ایستند انشعابی از بعثت است. می‌توان بیان کرد بعثت چراغ راه هدایت به سوی خداوند است.

رضوی‌مهر با بیان اینکه انبیا و اولیا مسیر بعثت را مطمئن‌ترین راه برای فتح قله انسانیت می‌دانند گفت: بعثت سبب رویش دانش، تفکر و اندیشه در بین مردمی شد که جهل، تعصب، آدم‌کشی و زنده به گور کردن دختران فرهنگ آن جامعه بود و اسلام، عقلانیت و فطرت را به عنوان محورهای همیشه همراه به جهانیان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه بعثت نبی مکرم اسلام(ص) کانون اخلاق در زندگی بشر است عنوان کرد: امروز پیروان پلیدی و سیاهی تحمل سعادت پیروان بعثت را ندارند. باید در نظر داشت پیروان محمد رسول الله(ص) به زودی خانه عنکبوتی دشمن را فتح می‌کنند و موانع تجلی نور بعثت را از میان برمی‌دارند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 62610

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62610/پيروان-محمد-رسول-الله-ص-موانع-تجلي-نور-بعثت-ميان-برمي-دارند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir