کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير كل ورزش و جوانان استان قم:

مسائل صباي قم با مستندات معتبر و قانوني رسيدگي مي‌شود

خبرگزاری فارس , 1 ارديبهشت 1397 ساعت 18:01

مدير كل ورزش و جوانان استان قم از رسيدگي به مسائل حاشيه‌اي پيرامون تيم‌هاي زير مجموعه باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز حسن عابدی امروز راجع به مسائل مطرح شده روزهای اخیر در حاشیه تیم فوتبال صبای قم، اظهار کرد: در صورت ارائه مستندات معتبر و قانونی پیرامون مباحث مطرح شده، مجموعه ورزش استان به آن رسیدگی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در صورت اثبات آنچه که این روزها در مورد تیم فوتبال صبای قم در مسابقات باشگاه‌های کشور مطرح می‌شود، صد در صد با خاطیان برخورد خواهیم کرد و در صورتی که عکس آن اثبات شود از کسانی که چنین ادعاهای داشته‌اند واخواهی خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: هیچ کس در هیچ جایگاهی تنها طبق شنیده‌ها و حرف‌های بی‌سند، حق هتک حرمت به اشخاص را ندارد و این بی‌اخلاقی محض است.

وی با ابراز گلایه از مطرح شدن موضوعات اخیر راجع به تیم صبای قم در رسانه‌ها، تصریح کرد: رسانه‌ای کردن و استفاده از رسانه ملی برای بازگو کردن مسائل احتمالی که در مورد آن هیچ قطعیتی هنوز به اثبات نرسیده، بی‌تدبیری محض است و بهتر بود این مسائل درون خانواده ورزش فوتبال برای پیگیری مطرح می‌شد.

عابدی در پاسخ به اینکه آیا امکان تغییر و تحول در هیات فوتبال استان قم وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: طبق اساس‌نامه فدراسیون فوتبال، ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها درباره ابطال مجامع تصمیم‌گیرنده نیستند و این امر در توان خود فدراسیون است.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با عملکردی ضعیف و دور از انتظار و کسب تنها 12 امتیاز از 32 مسابقه در مکان هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و به لیگ دسته دوم فوتبال ایران نیز سقوط کرده است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 62967

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62967/مسائل-صباي-قم-مستندات-معتبر-قانوني-رسيدگي-مي-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir