کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه یک قم خبر داد:

آماده سازی پارکسوار یاوران مهدی جهت ایام نیمه شعبان

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 6 ارديبهشت 1397 ساعت 14:45

شهردار منطقه یک قم از آماده سازی پارکسوار یاوران مهدی (عج) جهت ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: این پارکسوار ظرفیت پارک بیش از 7500 دستگاه خودروی سواری و اتوبوس را دارا می باشد


شهردار منطقه یک قم از آماده سازی پارکسوار یاوران مهدی (عج) جهت ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: این پارکسوار ظرفیت پارک بیش از 7500 دستگاه خودروی سواری و اتوبوس را دارا می باشد
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با توجه به آغاز جشنهای نیمه شعبان، بیان داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه نیروها و تجهیزات این منطقه در پارکسوار یاوران مهدی(عج) و بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) مستقر شده و به خدمات رسانی به شهروندان و زائرین مسجد مقدس جمکران خواهد پرداخت.
شهردار منطقه یک قم با اشاره به اینکه پارکسوار یاوران مهدی(عج) ظرفیت پارک بیش از 7500 دستگاه خودرو سواری و اتوبوس را دارا می باشد، افزود: در حال حاضر واحد ترافیک منطقه به همراه خدمات شهری مشغول پاکسازی و آماده سازی محل بوده و عملیات خط کشی ، نصب داربست و نصب علائم ترافیکی به زودی انجام خواهد شد.
اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در ستاد خدمات رسانی این منطقه امکانات رفاهی شامل جایگاه شارژ تلفن همراه، محل استراحت آقایان و بانوان، نمازخانه، محل گمشدگان، سرویس های بهداشتی، آب شرب آشامیدنی، و ... در نظر گرفته شده است که حداکثر رضایتمندی زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان فراهم گردد.
وی افزود: علاوه بر آذین بندی میادین و شوارع سطح منطقه و نصب پرچم‌های الوان و ریسه های رنگی، در بوستان های مهدی (عج)، هاشمی، معلم و بهاره که مسیر تردد مسافرین و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان می باشند نیز اقداماتی انجام شده تا حداکثر خدمات رسانی مطلوب ارائه گردد.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 63209

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63209/آماده-سازی-پارکسوار-یاوران-مهدی-جهت-ایام-نیمه-شعبان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir