چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 63472
منبع : خبرگزاری مهر
لاریجانی تأکید کرد؛

ضرورت ارائه خدمات مطلوب به زائران در قم

قم نيوز : رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به زائران در شهر قم تأکید کرد و گفت: باید سرمایه گذاری‌ها برای ساخت هتل در شهر قم افزایش یابد.
لاریجانی تأکید کرد؛ ضرورت ارائه خدمات مطلوب به زائران در قم
لاریجانی تأکید کرد؛ ضرورت ارائه خدمات مطلوب به زائران در قم
به گزارش قم نیوز علی لاریجانی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر لزوم فراهم آوردن امکانات ارائه خدمات به زائران در قم گفت: به سرانجام رسیدن موضوع فرودگاه قم برای ارائه خدمات به زائران خارجی و داخلی یک نکته ضروری است؛ البته فرودگاه در قم علاوه بر خدمات به زائران، می‌تواند به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان کمک کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ارائه خدمات ریلی مناسب به زائران افزود: امروز عملیات اجرای ساخت یک بیمارستان فوق تخصصی در قم آغاز شد، همچنین بیمارستان‌های دیگری در این شهر در حال تکمیل است و پیش بینی می‌شود وضع بهداشت و درمان در شهر قم در سال‌های آتی ارتقاء یابد؛ نکته دیگر اینکه باید سرمایه گذاری‌ها برای ساخت هتل در شهر قم افزایش یابد.

لاریجانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری گفت: محصولات ساخت داخل کشور در سال‌های اخیر به لحاظ کیفی رشد داشته‌اند و باید این موضوع تا سطح مطلوب ارتقاء یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: با حمایت‌های مقام معظم رهبری مصوبه‌ای در مجلس تصویب شده که بر اساس آن منابعی از صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در زمینه اشتغال روستاییان در نظر گرفته شده است تا بتواند با رونق چرخه اقتصادی روستاها ضمن ایجاد اشتغال، از مهاجرت روستاییان جلوگیری کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5ab0.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما