کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جراحی موفقیت آمیز ملی پوش قمی جوجیتسوی ایران

خبرگزاری مهر , 17 ارديبهشت 1397 ساعت 22:28

ملی پوش قمی تیم ملی جوجیتسوی کشورمان عمل جراحی زانوی خود را با موفقیت انجام داد اما حضور وی در بازی‌های آسیایی همچنان مبهم است.


به گزارش قم نیوز عمل جراحی پریسا حیدری دختر قمی تیم ملی جوجیتسوی کشورمان که در اردوی تیم ملی آسیب دیده بود زیر نظر پزشکان کمیته ملی المپیک انجام شد و این عمل جراحی با موفقیت صورت گرفته است.

پریسا حیدری که گزینه اصلی کادر فنی تیم ملی جوجیتسوی بانوان در دسته ۷۰ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا محسوب می‌شود چندی پیش در جریان تمرین تیم ملی جوجیتسو دچار آسیب دیدگی شده که آزمایش MRI زانوی وی نشان می‌داد حیدری دچار پارگی رباط شده است.

پس از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز پریسا حیدری، این بانوی رزمی کار از اواسط خردادماه قادر با راه رفتن خواهد بود. این در حالی است که با توجه به فرصت تقریبی ۳ ماه و نیمه تا بازی‌های آسیایی جاکارتا، مشخص نیست آیا حیدری می‌تواند تیم ملی را در جاکارتا همراهی کند یا خیر.

پریسا حیدری در گفتگو با مهر درباره وضعیت خود اظهار داشت: پزشکان می گویند بر اساس اصول علمی، تا ۶ ماه پس از عمل جراحی نمی‌توانم به میادین برگردم و بدین ترتیب بازی‌های آسیایی را از دست خواهم داد اما تصمیم دارم برای بازگشت زودهنگام تلاش کنم و امیدوارم به بازی‌های آسیایی برسم.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی برای حضور من در بازی‌های آسیایی جاکارتا نگاه مثبتی دارند و حتی اکنون که آسیب جدی دیده‌ام پیگیر وضعیت من هستند و آن‌ها نیز همانند من به دنبال راهی هستند که من به ترکیب تیم ملی در جاکارتا اضافه شوم اما همه چیز به آینده بستگی دارد.

ملی پوش جوجیتسوی استان قم گفت: بلافاصله پس از پایان دوره یک ماهه و آغاز راه رفتن بدون عصا، فیزیوتراپی و تمرینات سبک انفرادی را آغاز می‌کنم و امیدوارم به سرعت به آمادگی لازم برسم. بابت این اتفاق عمیقاً غمگین هستم اما به آینده امید دارم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 63671

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63671/جراحی-موفقیت-آمیز-ملی-پوش-قمی-جوجیتسوی-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir