کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبر شیعیان ترکیه:

دین اسلام نگاهی جامع به عرصه‌های مختلف زندگی دارد

خبرگزاری فارس , 20 ارديبهشت 1397 ساعت 15:30

رهبر شیعیان ترکیه گفت: دین اسلام یک نگاه جامع به عرصه‌های مختلف زندگی دارد به همین علت حکم‌ها و مباحث اشتباه را در میان مردم ترویج نمی‌دهد.


به گزارش قم نیوز صلاح‌الدین اوزگوندوز پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی در سالن همایش‌های پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، ضمن تقدیر از اهتمام آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در راستای برگزاری این کنگره اظهار کرد: این شخصیت در دوران‌های مختلف در عرصه‌های متفاوت علوم اسلامی تلاش‌های بسیاری را دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه اسلام دین صلح و رحمت است، اظهار کرد: این دین مبین از ترور و خشم پرهیز می‌کند و در عرصه‌های مختلف به دنبال ترویج آموزه‌های درست است به همین علت نیز مورد توجه بسیاری از انسان‌ها قرار گرفته است.

رهبر شیعیان ترکیه  گفت: دین اسلام یک نگاه جامع به عرصه‌های مختلف زندگی دارد به همین علت حکم‌ها و مباحث اشتباه را در میان مردم ترویج نمی‌دهد.

وی از تلاش برخی برای ضربه رساندن به چهره واقعی اسلام یاد کرد و ادامه داد: اگر چهره حقیقی دین مبین اسلام برای همگان آشکار شود می‌توانیم اسلام را فراگیر و بسیاری از اهداف مورد نظر خود را در سطح جامعه بشری اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 63812

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63812/دین-اسلام-نگاهی-جامع-عرصه-های-مختلف-زندگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir