کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد

حذف آبیاری تانکری از فضای سبز شهری و جنگلی قم

خبرگزاری فارس , 30 ارديبهشت 1397 ساعت 10:25

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: آبیاری تانکری به دلیل هزینه بر بودن و آلودگی زیست محیطی از دستور کار خارج شده از همین رو باید همه شبکه آب به سمت آبیاری تحت فشار برود.


به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به توجه ویژه به موضوع آب و تکمیل شبکه انتقال آب مستند بر طرح جامع آب فضای سبز شهر قم، اظهار داشت: این طرح مبنای حرکت سازمان در طرح‌های توسعه و ایجاد فضای سبز شهر است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم توجه ویژه به حذف تانکر در فضای سبز شهری و خارج شهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: آبیاری تانکری به دلیل هزینه بر بودن و آلودگی زیست محیطی از دستور کار خارج شده از همین رو باید همه شبکه آب به سمت آبیاری تحت فشار برود.

جوادیان با توجه به مدیریت آفات و بیماری‌های گیاهی در شهر و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با آفات را یادآور شد و اظهار داشت: امسال از ابتدای فروردین برنامه ریزی‌ها برای مقابله با انواع آفات و بیمارهای گونه‎های گیاهی فضای سبز شهر انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه ویژه به خاک و بستر کاشت با رویکرد ایجاد فضای سبز پایدار و ماندگار موضوع دیگری است که در دستور کار سازمان قرار دارد، گفت: کاشت باید منطقی، درست و با مسائل تخصصی خاک شناسی همراه باشد تا مشکلی در آینده به همراه نداشته باشد.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 64234

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64234/حذف-آبیاری-تانکری-فضای-سبز-شهری-جنگلی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir