يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 64235
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

بانک‌ها به مانعی برای بخش تولید تبدیل شدند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها به جای اینکه از تولیدکنندگان حمایت کنند، به مانعی برای بخش تولید تبدیل شدند و در فعالیت واحدهای تولیدی کارشکنی می‌کنند.
بانک‌ها به مانعی برای بخش تولید تبدیل شدند
بانک‌ها به مانعی برای بخش تولید تبدیل شدند
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی امروز با اشاره به ویژگی‌های شعارهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: توجه به وحدت قوا، اجتناب از جناح گرایی و مبارزه با اشرافی گری و استفاده از تمام امکانات موجود با تلاش انقلابی از جمله شعارهای انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: برای اینکه مشکلات داخلی کشور همچون بیکاری حل شود، باید مدیران به شعارهای انقلاب برگردند و با استفاده از نسخه اقتصاد مقاومتی، به ظرفیت‌های درونی کشور توجه کنند، اگر اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌ها در کشور باشد، مشکل بیکاری قابل حل است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بانک‌ها به جای اینکه از تولیدکنندگان حمایت کنند، به مانعی برای بخش تولید تبدیل شدند و در فعالیت واحدهای تولیدی کارشکنی می‌کنند.

امیرآبادی با اشاره به لزوم حمایت از بخش تولید در کشور اظهار کرد: برای اینکه تولیدکنندگان بتوانند کالای با کیفیت و با قیمت رقابتی تولید کنند، باید مورد حمایت سیستم بانکی، بورس و بازار داخلی باشند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این مساله اصرار دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه‌های مختلفی به تولیدکنندگان تحمیل شده است و این مساله موجب شده است که کالاهای داخلی نتوانند در زمینه قیمت و کیفیت با کالاهای خارجی رقابت کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcji8em.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما