پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 64438
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

دیگر خبری از پاداش‌های پایان خدمت نجومی نیست/ضرورت حمایت جدی از تولیدکنندگان ایرانی

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 96 پاداش پایان خدمت یک میلیارد تومانی در کشور داشتیم، در بودجه سال 97، مساله پاداش پایان خدمت مدیران محدود شد و در سال جاری دیگر پاداش‌های پایان خدمت نجومی نخواهیم داشت.
دیگر خبری از پاداش‌های پایان خدمت نجومی نیست/ضرورت حمایت جدی از تولیدکنندگان ایرانی
دیگر خبری از پاداش‌های پایان خدمت نجومی نیست/ضرورت حمایت جدی از تولیدکنندگان ایرانی
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی امروز با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان ایرانی اظهار کرد: تولیدکنندگان برای اینکه بتوانند کالاهای داخلی را تولید کنند، نیاز به حمایت دارند، زمانی که تولیدکننده مالیات‌های زیادی را پرداخت می کند کالایش چگونه می‌تواند که با کالای خارجی رقابت کند.

وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی چندین قانون را برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی تصویب کردیم که امیدواریم این قوانین اجرا شود، یکی از مسائلی که باید در داخل کشور به آن توجه کنیم، مساله مدیریت مناسب است تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: آن چیزی که ما در برخی از سازمان‌ها می‌بینیم، نفوذ است و برخی از افراد نفوذی بازداشت شدند، البته تشخیص این موارد بر عهده قوه قضائیه است و این قوه نتایج را به اطلاع مردم می‌رساند.

امیرآبادی با اشاره به لزوم دقت در گزینش افراد در نهادهای دولتی اظهار کرد: باید دولت مردان در انتخاب افراد، اشخاصی را به کار بگیرند که به دنبال نفوذ و دادن اطلاعات کشور به بیگانگان نباشند.

وی ادامه داد: در سال 96 پاداش پایان خدمت یک میلیارد تومانی در کشور داشتیم، در بودجه سال 97 مساله پاداش پایان خدمت مدیران محدود شد و در سال جاری دیگر پاداش‌های نجومی نخواهیم داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس در قانون بودجه 97 تصویب کرد که حقوق کارمندان با پایین ترین حقوق بیشتر از کارمندان دیگر افزایش پیدا کند.

امیرآبادی با اشاره به پیشرفت کشور پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب پیشرفت خوبی را در کشور داشتیم و مناطق روستایی ایران از امکانات کافی برخوردار شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سه نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هماهنگی لازم را برای پیگیری مشکلات دارند تا از حقوق مردم این شهر دفاع کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdceve8p.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما