کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه آهن استان قم مطرح کرد

اتصال شهرک صنعتی شکوهیه به راه آهن نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس , 6 خرداد 1397 ساعت 18:35

مدیرکل راه آهن استان قم گفت: حدود 20 میلیارد تومان هزینه اتصال شهرک صنعتی شکوهیه به راه آهن است و امکان جابه جایی سه میلیون تن کالا از این شهرک توسط راه آهن وجود دارد.


به گزارش قم نیوز محسن اعتماد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به لزوم ریل پایه شدن حمل و نقل اظهار کرد: اگر حمل و نقل کالا ریل پایه شود، بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان در زمینه حمل ونقل حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه امکان جابه جایی سه میلیون تن کالا از شهرک صنعتی شکوهیه توسط راه آهن وجود دارد ادامه داد: حدود 20 میلیارد تومان هزینه اتصال شهرک صنعتی شکوهیه به راه آهن است، همچنین اقداماتی برای اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن در حال انجام است و 60 درصد زیرسازی آن صورت گرفته که امیدواریم تا پایان سال بخش اعظمی از آن انجام شود.

مدیرکل راه آهن استان قم افزود: شهرک صنعتی شکوهیه بزرگترین و فعال ترین شهرک صنعتی در استان است، با اتصال این شهرک به راه آهن، هزینه حمل و نقل کالا برای تولیدکنندگان این شهرک یک سوم خواهد شد.

اعتماد در پایان با اشاره به سیاست دولت در زمینه راه آهن خاطرنشان کرد: دولت به دنبال اتصال مراکز تولیدی به راه آهن است تا سیستم حمل و نقل از سیستم جاده ای به سیستم ریلی تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 64594

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64594/اتصال-شهرک-صنعتی-شکوهیه-راه-آهن-نیازمند-20-میلیارد-تومان-اعتبار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir