پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : 64718
منبع : خبرگزاری فارس

امیرآبادی: تربیت مسوولان انقلابی مشکلات جامعه را حل می‌کند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ به نوعی در تمام دولت‌ها مظلوم بوده و مورد غفلت واقع شده است.
فرهنگ در تمام دولت‌ها مظلوم بوده است/تربیت مسوولان انقلابی مشکلات جامعه را حل می‌کند
فرهنگ در تمام دولت‌ها مظلوم بوده است/تربیت مسوولان انقلابی مشکلات جامعه را حل می‌کند
به گزارش قم نيوز احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب «شام آخر، داستان‌هایی از شب‌های شام» که در موسسه مواسات برگزار شد، کارهای فرهنگی عمیق و انقلابی در کشور را به‌واسطه حضور جوانان مؤمن و انقلابی در این عرصه دانست و اظهار کرد: مشکلات اقتصادی بهانه‌ای شده تا از موضوعات فرهنگی در کشور حمایت نشودو به همین خاطر در بخش فرهنگ کمتر هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از این مشکلات بهانه‌جویی بوده و بخشی مربوط به کمبود اعتبار و بودجه و بخشی نیز به نبود اعتبار و ارز برای حمایت از محصولات فرهنگی برمی‌گردد تصریح کرد: فرهنگ به نوعی در تمام دولت‌ها مظلوم بوده و مورد غفلت واقع شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی وضعیت حجاب در جامعه را مورد توجه قرار داد و با اشاره به طرح این موضوع در یکی از جلسات جامعه مدرسین گفت: تا زمانی که کاندیدای شورا، مجلس و ریاست جمهوری از یک تار موی زن در پی به دست آوردن رأی است وضعیت حجاب در جامعه روزبه‌روز بدتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: زمانی که نمایندگان مجلس در بدو ورود به آن به‌جای آنکه سبک زندگی و ساده زیستی قبلی خود را ادامه دهند، به دنبال این هستند که بدانند برای نمایندگان مجلس در کدام نقطه تهران خانه در نظر گرفته می‌شود باید فاتحه این نماینده و مجلس را خواند.

امیرآبادی با بیان اینکه تربیت وزیر، استاندار، فرماندار، شورای شهر و بخشدار انقلابی سبب می‌شود بسیاری از مشکلات و مسائل کشور حل شود افزود: اگر مردم بدانند که مسئولان با صداقت و مانند خودشان زندگی می‌کنند، قطعاً مردم مسئولان را دوست داشته و از آنان حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfcedv.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما