يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 65036
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر امینی بیات

قم نيوز : شهردار منطقه 6 از آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر شهید امینی بیات در سالجاری خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر امینی بیات
آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر امینی بیات
به گزارش قم نیوز  علی حاتمی فرد با اشاره به لزوم اجرا و توسعه پروژه‌های شهری در سطح این منطقه، اظهار کرد: امسال عملیات اجرایی احداث زیرگذر شهید امینی بیات آغاز خواهد شد که هدف از اجرای این پروژه تسهیل در عبور و مرور شهری بین مناطق 2 و 6 و کاهش بار ترافیکی می باشد.
شهردار منطقه 6 ادامه داد: رویکرد این منطقه در زمینه توسعه فضای سبز شهری، رویکرد محله ای است، مدیریت شهری قم معتقد است که به جای تملک بوستان‌های بزرگ، باید به سراغ احداث بوستان‌های محله ای برویم که به آسانی در دسترس شهروندان قرار گیرد.

حاتمی فرد افزود: احداث 6 بوستان محله ای در برنامه این منطقه پیش بینی و تعریف شده که در محله های تازه تاسیس همچون بلوار همت، بلوار حضرت معصومه(س) و بلوار کشاورز ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت تملکات شهرداری منطقه، اظهار کرد: تملکات متفرقه ای در سطح منطقه وجود دارد که شاید به لحاظ حجم ریالی زیاد نباشد، اما تاثیرات زیادی را برای روان سازی ترافیک در منطقه دارد، غالب این تملکات در نقاطی صورت می‌گیرد که معابر شهری را با مشکل مواجه کرده و تردد در این خیابان‌ها به دلیل وجود این نقاط مشکل است.

حاتمی فرد ادامه داد: با توجه به عدم پیش بینی حوادث غیر مترقبه، احداث سوله مدیریت بحران در این منطقه در دستور کار می باشد، همچنین تکمیل یک مجموعه ورزشی جزو برنامه های است که تا چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: موضوع احداث بوستان خانواده با توجه به اینکه بخش اعظمی از جمعیت منطقه بانوان هستند با جد در حال پیگیری و جزو اولویت‌های منطقه می باشد.

انتهایپیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjmyem.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما