کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات قم:

جشنواره مطبوعات عاملی محرک در تولید آثار فاخر رسانه‌ای است

خبرگزاری مهر , 21 خرداد 1397 ساعت 23:01

مدیر خانه مطبوعات استان قم گفت: جشنواره مطبوعات عاملی محرک برای تولید آثار فاخر رسانه‌ای است که تولیدکنندگان رسانه‌ای بتوانند آثارشان را در معرض داوری قرار دهند.


به گزارش قم نیوز مرتضی داستانی ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی که به مناسبت رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره‌ای از اهداف خاص خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد محسوب می‌شود و یکی از مهم‌ترین اهداف در برگزاری جشنواره مطبوعات در قم، پرکردن خلأ معرفی تولیدکنندگان آثار باکیفیت و ارزیابی آثار تولیدی مطلوب به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل برگزار نشدن جشنواره مطبوعات استانی و ملی در چند سال گذشته؛ جوش و خروش در تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای کمرنگ شده بود، تصریح کرد: این مسئله موجب شده بود که تمایزی بین آثار مطلوب و ضعیف وجود نداشته باشد و تفاوت آثار تولیدی چندان محسوس نبود و همین موجب شده بود انگیزه تولیدکنندگان رسانه از بین برود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم ادامه داد: شرایط ذکر شده موجب شده بود آثار باکیفیت و مطلوب خبرنگاران قمی دیده نشود که به همین دلیل به دنبال برگزاری جشنواره‌های متعدد مطبوعاتی به صورت موضوعی هستیم تا کیفیت آثار رسانه‌ای در قم بیش از پیش بالا برود که برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات در قم می‌تواند گام ارزشمندی برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی به صورت سالانه باشیم.

داستانی اضافه کرد: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی شاهد ارتقاء سطح رسانه‌ها در قم خواهیم بود و تحول خاص و شگرفی از ابعاد گوناگون در رسانه‌ها به وجود می‌آید و شاهد تولید آثار خوبی در رسانه‌ها هستیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65113

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65113/جشنواره-مطبوعات-عاملی-محرک-تولید-آثار-فاخر-رسانه-ای

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir