سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 65114
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور؛

نمایندگان فوتسال قم با «شهروند ساری» و «گیتی پسند» همگروه شدند

قم نيوز : نمایندگان فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور با تیم‌های شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان همگروه شدند.
نمایندگان فوتسال قم با «شهروند ساری» و «گیتی پسند» همگروه شدند
نمایندگان فوتسال قم با «شهروند ساری» و «گیتی پسند» همگروه شدند
به گزارش قم نیوز قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور در حالی برگزار شده که تیم‌های قمی حاضر در این مسابقات در یک گروه قرار گرفته‌اند و برای حضور در مرحله نهایی باید برابر هم نیز قرار گیرند.

تیم‌های فوتسال انصار و الوند قم، ۲ نماینده استان قم در این رقابت‌ها هستند که حضور ۲ تیم در این مسابقات نشان دهنده غنای بالای فوتسال قم و سازنده بودن تلاش‌های در حال انجام نزد باشگاه‌ها و مربیان جوان قمی است.

در گروه نخست رقابت‌های فوتسال دسته برتر نوجوانان کشور تیم‌های انصار قم و الوند قم با شهرداری رشت، هتل الماس مشهد، شهروند ساری، فدک الزهرا مشهد و گیتی پسند اصفهان همگروه هستند و در اصفهان با هم رفابت می‌کنند.

این مسابقات در ۲ گروه برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه به دور نهایی می‌رسند در حالی که در گروه دیگر این رقابت‌ها در اقلید استان فارس تیم‌های غدیر اقلید، مقاومت ایلام، شهرداری ساوه، آتیه سازان شازند، شهسوار بندر عباس و شرهانی دهلران حضور دارند.

خبر دیگر از فوتسال پایه قم این است که فصل جدید لیگ‌های فوتسال نوجوانان، جوانان و امید فوتسال استان قم در حال برنامه ریزی توسط کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم است و زمان ثبت نام تیم‌ها به زودی اعلام می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtq93.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما