دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 65300
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف 190 کیلوگرم حشیش در قم

قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود 430 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 4 نفر قاچاقچی طی 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.
کشف 190 کیلوگرم حشیش در قم
کشف 190 کیلوگرم حشیش در قم
به گزارش قم نيوز  صیاد درویشی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در 72 ساعت گذشته موفق شدند مقدار 428 کیلو و 590 گرم انواع مواد مخدر را طی دو عملیات گسترده پلیسی، کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در پیگیری‌های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد فردی قصد دارد محموله مواد مخدر را توسط یک دستگاه «پروتون» از یکی از استان‌های جنوبی کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتی اعزام که با تلاش مأموران خودروی موصوف به همراه یک نفر سرنشین شناسایی و متوقف شد و در بازرسی تخصصی از خودروی مذکور، مقدار 187 کیلو و 100 گرم تریاک در قالب 22 بسته کشف شد.

درویشی با اشاره به عملیات دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: در پیگیری‌های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی قصد دارد محموله مواد مخدر را توسط یک دستگاه «پژو 405» از یکی از استان‌های جنوبی کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتی اعزام که با تلاش مأموران خودروی موصوف به همراه یک نفر سرنشین شناسایی و توقیف و در بازرسی تخصصی از خودروی مذکور، مقدار 190 کیلو و 840 گرم حشیش و 50 کیلو و 650 گرم تریاک کشف شد.

درویشی خاطرنشان کرد: نهایتاً متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی مناسب، روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzs09.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما