کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر قم:

شورای عالی استان‌ها از تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده جلوگیری کند

خبرگزاری فارس , 29 خرداد 1397 ساعت 7:00

رئیس شورای شهر قم گفت: انتظار ما از شورای عالی استان‌ها این است که در روند بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده ورود کرده و نظرات تخصصی ارائه کند تا مشکل رفع شود.


به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه مالیات بر ارزش افزوده و درآمدهای پایدار شهرداری‌ها که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است اظهار کرد: انتظار ما از شورای عالی استان‌ها این است که در روند بررسی لایحه دولت ورود کرده و نظرات تخصصی ارائه کند تا مشکل رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه مجمع مشورتی روسای شوراهای استان‌ها نیز باید به مساله ورود کند اظهار کرد: ما از وزیر کشور توقع داریم که جلساتی تشکیل داده و نظرات کارشناسی مدیریت شهری و شوراهای شهر مراکز استان‌ها را اخذ کرده و حامی مجموعه مدیریت شهری در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین در ادامه سخنان خود گفت: زمین‌هایی در شهر داریم که تفکیک نشده و به صورت بایر رها شده است و فضای سبز و شهرسازی مناطق هماهنگی لازم را داشته باشند و طبق طرح تفضیلی از کاشت درخت در مسیر معابر آینده جلوگیری کنند.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 65317

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65317/شورای-عالی-استان-ها-تصویب-لایحه-مالیات-ارزش-افزوده-جلوگیری-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir