کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم خبر داد؛

اعزام تیم‌های سافت بال، راگبی و سپک تاکرای قم به مسابقات کشوری

خبرگزاری مهر , 2 تير 1397 ساعت 13:14

نایب رئیس انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام تیم‌های سافت بال، راگبی و سپک تاکرای قم به مسابقات کشوری خبر داد.


به گزارش قم نیوز ندا زمانی اظهار داشت: تابستان پرکاری در پیش داریم به گونه‌ای که پس از اعزام تیم دارت بانوان قم، در رشته‌های  سافت بال، راگبی و سپک تاکرا نیز تیم‌های منتخب استان قم در تابستان رقابت‌های قهرمانی کشور را در پیش دارند.

وی افزود: مدت‌ها بود در قم تیم راگبی بانوان نداشتیم اما با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تصمیم بر تشکیل این تیم گرفته شد و بازیکنان ما در حال تمرین هستند البته به شدت مشکل مکان تمرین داریم و تاکنون مجبور به تمرین در سالن بوده‌ایم.

نایب رئیس انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: برای در اختیار گیری زمین چمن برای تمرین، با چالش‌های زیادی روبرو شدیم و حتی هیئت فوتبال استان قم که زمین چمن ورزشگاه تختی را در اختیار دارد به ما اعلام کرد که فقط می‌تواند در ساعت ۷ و نیم صبح به ما زمین بدهد و سایر ساعات در اختیار مدارس فوتبال و تمرین باشگاه‌ها است.

زمانی بیان داشت: در حال حاضر هماهنگی‌هایی شده که بتوانیم در یک زمین چمن مصنوعی کوچک در ابعاد زمین فوتسال تمرین کنیم گرچه در مورد همان هم مشکل رفت و آمد داریم. از سوی دیگر تیم راگبی ما تغییر کرده و بازیکنان جدیدی را جذب کرده‌ایم و جذب به سمت راگبی به دلیل آسیب‌هایش دشواری‌های خاص خود را دارد.

وی عنوان کرد: در رشته سافت بال نیز ۲ سال تیم نداشتیم و تیم ما پس از این که در مسابقات قهرمانی کشور نایب قهرمان شد از هم پاشید با این حال این تیم امسال احیا می‌شود البته از تیم نایب قهرمان بازیکنان کمی باقی مانذه اند.

نایب رئیس انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: در اغلب استان‌ها، هیئت انجمن‌های ورزشی روی قوی کردن یک تیم تمرکز می‌کند مثلاً استانی که یک تیم کریکت قوی دارد معمولاً در راگبی یا سافت بال تیم فوق العاده ای ندارد زیرا هم کشش جذب بازیکن وجود ندارد یا موقعیت تمرین مناسب موجود نیست.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65472

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65472/اعزام-تیم-های-سافت-بال-راگبی-سپک-تاکرای-قم-مسابقات-کشوری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir