کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

رقابت كاراته‌كاهاي قم در ليگ كاراته‌وان

خبرگزاری فارس , 4 تير 1397 ساعت 17:19

رئيس هیأت كاراته استان قم گفت: كاراته‌كاهاي قم روزهاي پاياني هفته جاري در مسابقات نخستين دوره ليگ كاراته‌وان به ميدان مي‌روند.


به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: رقابت‌های نخستین دوره لیگ کاراته‌وان ایران در هر دو بخش دختران و پسران برنامه‌ریزی شده و با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون کاراته روزهای هفتم و هشتم تیر ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه هفتم تیر ماه مسابقات بخش دختران و یک روز بعد رقابت‌های پسران به انجام می‌رسد، در حالی که ورزشگاه شهید همت میزبانی این پیکارها را بر عهده دارد و پیکار دختران کاراته‌کا از ساعت 9 صبح با کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان و جوانان آغاز می‌شود.

رئیس هیأت کاراته استان قم بیان کرد: مسابقات اوزان منهای 42، 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم بخش کومیته دختران در نوبت صبح و پیکارهای اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم در نوبت عصر به انجام می‌رسد تا قهرمانان این اوزان مشخص شوند.

وی به برنامه پیکارهای روز جمعه هشتم تیر ماه نیز اشاره و عنوان کرد: نحوه برنامه‌ریزی رقابت‌های بخش دختران در مسابقات پسران نیز اجرا می‌شود و ابتدا شاهد رقابت پسران در کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان و جوانان خواهیم بود و سپس مسابقات کومیته برگزار می‌شود.

برخوردار عنوان کرد: پسران در اوزان منهای 47، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم نوبت صبح و اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم نوبت عصر برای رسیدن به مدال‌های طلا، نقره و برنز نخستین دوره لیگ کاراته‌وان ایران به روی تاتامی می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: وزن‌کشی مسابقات صبح روز برگزاری رقابت‌ها و از ساعت 7:30 تا هشت صبح با ثبت‌نام کاتا، از ساعت هشت تا 10 صبح برای رده سنی نوجوانان و از ساعت 10 تا 12 برای جوانان با یک کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65544

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65544/رقابت-كاراته-كاهاي-قم-ليگ-كاراته-وان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir