شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 65751
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام و المسلمین سیداکبر حسینی نژاد: 

"پویایی" در اولویت کارهای مجمع نمایندگان طلاب است 

قم نيوز : رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نخستین همایش تابستانی این همایش را یکی از فرصت های بسیار خوبی برای هماهنگی بیشتر میان نمایندگان طلاب دانست و آن را نشانه پویایی این نهاد حوزوی خواند.
"پویایی" در اولویت کارهای مجمع نمایندگان طلاب است 
"پویایی" در اولویت کارهای مجمع نمایندگان طلاب است 
به گزارش  قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین سیداکبر حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نخستین همایش تابستانی مجمع نمایندگان طلاب که در اردوگاه دشت بهشت قم برگزار شد، گفت: این برای نخستین بار است که مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در تابستان و ایام تعطیلی دروس حوزه علمیه، جلسه برگزار می کند که این جلسه مجمع عمومی در قالب اردوی آموزشی در یک روز برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه روحانیت تعطیلی ندارد و در ایام تعطیلی دروس حوزه به تبلیغ دین و معارف اسلامی می پردازد، افزود: سکاندار حوزه انقلابی بر عهده مجمع نمایندگان طلاب واگذار شده است، امروز در برهه حساسی از تاریخ قرار گرفته ایم، بنابراین تعطیلی مجمع طلاب هرگز معنای ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: با وجود اینکه دروس حوزه از یک ماه پیش تعطیل شده است و طلاب به تبلیغ اعزام شده اند؛ اما نمایندگان طلاب احساس وظیفه کرده اند و همچنان به وظیفه خود جامعه عمل پوشانده اند، حتی هیأت رئیسه نسبت به دوره های گذشته فعالتر شده است.

 وی ادامه داد: در حال حاضر جلسات هیأت رئیسه مجمع نمایندگان هر هفته با حضور اکثریت برگزار می شود و مصوبات خوبی تصویب و پیگیری می شود که این خود نشان پویایی و زنده بودن مجمع نمایندگان است.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد با بیان اینکه مجمع کارهای جدیدی در پیش دارد تا نقش بیشتری در میان طلاب ایفا کند، افزود: مجمع نمایندگان در تابستان برنامه های مختلفی خواهد داشت و چند جلسه اردوی و آموزشی برگزار می کنیم که این اردوها می تواند در برنامه های آینده تاثیر گذار باشد و آسیب شناسی هم داشته باشد.

  وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل مباحث سیاسی روز پرداخت و گفت: هم اینک چهل ساله از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در آستانه جشن پیروزی چهل ساله انقلاب هستیم، به همین دلیل دشمنان نسبت به این موضوع حساس شده اند و برنامه ریزی کرده اند تا بتوانند مانع حرکت انقلاب اسلامی شوند.

 رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمن تبلیغات مختلفی علیه نظام و انقلاب  اسلامی را آغاز کرده است. باید بیان و زبان ما سیره اهل بیت باشد و عمل اهل بیت را داشته باشیم، بیش از همه این نیاز احساس می شود.

 وی افزود: مردم باید احساس کنند که ما دلسوز آن ها هستیم. همدردی با مردم بیش از دیگران نیاز می شود. بهترین و ضرورت ترین وقتی است که روحانیت نسبت به مردم احساس همدردی کند.

 رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: خانه روحانیت همیشه محل امن مردم بوده است. مردم باید نسبت به ما مطمئن باشند که ما آلوده به مباحث مادی نمی شویم، وقتی مرگ ما فرا می رسد که از مردم فاصله بگیریم و حساسیت ها را بی تفاوت باشیم.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcdf509.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما