پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 65986
منبع : خبرگزاری مهر

پیکر شهید «محمد ابراهیم رشید» در قم تشییع و خاکسپاری شد

قم نيوز : پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمد ابراهیم رشید با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر شهید «محمد ابراهیم رشید» در قم تشییع و خاکسپاری شد
پیکر شهید «محمد ابراهیم رشید» در قم تشییع و خاکسپاری شد
به گزارش قم نیوز پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد ابراهیم رشید که در روزهای اخیر در مناطق عملیاتی کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد قبل از ظهر پنج‌شنبه در قم تشییع و خاکسپاری شد.

این شهید مدافع حرم با حضور مردم ولایتمدار قم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و برخی مسئولان استانی از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تشییع شد.

نماز بر پیکر این شهید پس از طواف گرد ضریح مطهر بانوی کرامت توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها اقامه شد.

پس از آن پیکر این شهید مدافع حرم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر قم حرکت داده شد و در قطعه شهدای مدافع حرم خاکسپاری شد.

برادر شهید رشید در مراسم تشییع گفت: پیام ما این است که تا آخرین لحظه در رکاب مقام معظم رهبری خواهیم بود و از مسیر انقلاب عقب‌نشینی نخواهیم کرد و مسئولان نیز نباید فریب خنده‌های دشمنان قسم خورده کشور را بخورند.

وی گفت: پیام شهید رشید به ملت و مسئولان این است که باید همواره آماده و در عرصه دفاع از کشور و صیانت از انقلاب اسلامی هوشیار باشند.

این برادر شهید ادامه داد: شهید ابوالقاسم رشید برادر دیگر ما نیز از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که پس از چندین سال مفقود بودن، در سال ۷۳ در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم خاکسپاری شد.

شهید محمدابراهیم رشید، رزمنده جبهه مقاومت و از نیروهای تخریبچی تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در روزهای گذشته در مناطق عملیاتی سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcd9n09.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما