شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 66059
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

فراخوان شهرنگار 97 برای دریافت آثار حجمی و هنری شهری تمدید شد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از تمدید فراخوان شهرنگار 97 در راستای دریافت آثار حجمی، آذین‌بندی و تزئینات شهری، نقاشی دیواری و... برای اجرا در سطح شهر خبر داد.
فراخوان شهرنگار 97 برای دریافت آثار حجمی و هنری شهری تمدید شد
فراخوان شهرنگار 97 برای دریافت آثار حجمی و هنری شهری تمدید شد
به گزارش قم نیوز سیدمحمد موسوی‌منش بابیان اینکه فراخوان شهرنگار در سال 97 برای دریافت آثار حجمی، آذین‌بندی و تزئینات شهری، نقاشی دیواری و... برای اجرا در سطح شهر اعلام شده است، اظهار کرد: این فراخوان در چهار بخش المان ماندگار، المان مناسبتی، المان نوری، آذین‌بندی و تزئینات شهری و نقاشی و دیواری و گرافیک محیطی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه بخش المان ماندگار این فراخوان در دو حوزه المان یادمان آیت‌الله بروجردی و یادمان شهدای خبرنگار است، افزود: بخش المان مناسبتی نیز در بحث محرم و صفر شامل فضاسازی میدان آستانه می‌شود.

موسوی منش با بیان اینکه در فراخوان اولیه این طرح، زمان ارسال آثار تا 20 تیرماه بوده است، خاطرنشان کرد: پس از جلسه کمیته فنی معاونت طراحی و زیباسازی سازمان زیباسازی شهرداری قم مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا روز یکشنبه 31 تیرماه تمدید شد.

وی با اشاره به برگزاری فراخوان المان نوری، آذین بندی و تزئینات شهری، اظهار کرد: بخش نقاشی دیواری و گرافیک محیطی نیز در سه بخش استقبال از ماه مهر، دیوارنگاره، ایده‌های خلاقانه شهری است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در پایان افزود: متقاضیان شرکت در این فراخوان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال سروش سازمان زیباسازی به آدرس @zibasazi_shahr_qom و یا وبسایت www.zibasazi.qom.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02537705230 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcf1xdv.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما