پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 66631
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

رونمایی از نقاشی دیواری آیت‌الله مرعشی نجفی

قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: همزمان با دهه کرامت از نقاشی دیواری آیت‌الله مرعشی نجفی روی ساختمان کتابخانه این عالم رونمایی شد.
رونمایی از نقاشی دیواری آیت‌الله مرعشی نجفی
رونمایی از نقاشی دیواری آیت‌الله مرعشی نجفی
به گزارش قم نیوز سیدمحمد موسوی‌منش با بیان اینکه پروژه‌های نورپردازی در فضاهای تاریخی، تفریحی و پارک‌های شهر قم اجرا شده است، اظهار کرد: بخشی از این پروژه‌ها همزمان با دهه کرامت به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم به نورپردازی پل 9 دی در منطقه چهار، گنبد سبز، مسجد جامع، اشجار بلوار غدیر و بلوار دانشگاه، حاشیه سبز تونل غدیر، زیرگذر و بلوار انتظار، اشجار بلوار خلیج فارس و... اشاره کرد و افزود: پروژه‌های نورپردازی شهری بیشتر با اولویت فضاهای تاریخی و گردشگری شهر قم انجام می‌شود و در این سال‌ها نورپردازی اشجار نیز افزایش چشم‌گیری داشته است.
موسوی منش راه‌اندازی پارک فیزیک در بوستان فدک را یکی دیگر از پروژه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: پارک فیزیک در بوستان فدک منطقه سه و بوستان نرگس منطقه چهار آماده بهره برداری شده است که در آن بازی‌های علمی که با قوانین فیزیک ساخته شده در اختیار کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین با مشارکت سازمان مدیریت پسماند با استفاده از مواد بازیافتی اقدام به ساخت و نصب وسایل و امکانات و المان‌های ویژه بوستان‌ها شده که به همین مناسبت پارک بازیافت در بوستان فدک افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم رونمایی از نقاشی دیواری شهید زین‌الدین و سرلشگر اکبری در میدان شهید زین الدین را از دیگر پروژه‌های شهری دانست و گفت: نقاشی دیوار شهید حججی در بلوار زائر، نقاشی دیوار آیت الله مرعشی نجفی روی ساختمان کتابخانه آن مرحوم نیز صورت گرفته که در دهه کرامت رونمایی شد.
موسوی منش یکی دیگر از اقدامات این سازمان را برگزاری فراخوان شهرنگار عنوان کرد و افزود: این فراخوان در راستای دریافت آثار حجمی، آذین‌بندی و تزئینات شهری، نقاشی دیواری و... برای اجرا در سطح شهر برگزار شده است که امیدواریم با استقبال هنرمندان بتوانیم المان‌ها و آثار خوبی را در نتیجه این فراخوان تولید کرده و در شهر اکران کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb80b0.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما