کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دو بخش پسران و دختران؛

قم میزبان مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور شد

خبرگزاری مهر , 31 تير 1397 ساعت 10:45

میزبانی مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر و دختر کشور به قم واگذار شد.


به گزارش قم نیوز رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان کشور در دو بخش پسران و دختران در قم برگزار می‌شود که بر اساس برنامه مسابقات بخش پسران روزهای اول و دوم مرداد و رقابت‌های بخش دختران سوم و چهارم مرداد برگزار خواهد شد.

این مسابقات قرار است در خانه تنیس روی میز استان قم برگزار شود و برای حضور در این رقابت‌ها، تیم‌هایی از استان‌های مختلف طی امروز یکشنبه وارد قم می‌شوند تا آماده حضور در این مسابقات شوند.

در بخش پسران و در قسمت تیمی، رقابت‌ها در ۶ گروه برگزار می‌شود که به استثنای گروه ۶ و آخر که گروهی ۴ تیمی است ۵ گروه دیگر شامل ۳ تیم است و در مجموع در بخش تیمی ۱۹ تیم در این دوره از مسابقات با هم دیدار می‌کنند و قم در گروه یک با خراسان رضوی و بوشهر رقابت می‌کند.

همچنین در بخش دختران نیز رقابت‌ها در ۶ گروه برگزار خواهد شد که ۲۰ تیم در این بخش حضور دارند و تیم تنیس روی میز استان قم نیز در گروه ششم با تیم‌های کردستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد همگروه شده است.

قم پیش از این نیز سابقه میزبانی از رویدادهای تنیس روی میز پایه کشور را داشته است. تیم تنیس روی میز نونهالان زیر ۱۱ و ۱۰ سال قم نیز چندی قبل در مسابقات قهرمانی کشور در سقط به مقام سوم دست پیدا کرد.

انتهای پیام / 139


کد مطلب: 66727

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66727/قم-میزبان-مسابقات-تنیس-روی-میز-نونهالان-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir