سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 66839
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

مجموعه مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد

قم نيوز : شهردار قم با اشاره به ضرورت رعایت عدالت اجتماعی گفت: در زمینه اختصاص بودجه تلاش می‌کنیم که به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم اما باتوجه به اینکه زیرساخت‌ها بسیار ضعیف است، توسعه نیز به کندی صورت می‌گیرد.
مجموعه مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد
مجموعه مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در مراسم افتتاح ۲۸ پروژه منطقه ۶ قم که در مسجد حضرت معصومه (س)‌ برگزار شد با بیان اینکه دهه کرامت، دهه ولایت است گفت: بدون تردید اگر در انجام کارها رضایت اهل بیت(ع) و خداوند را مدنظر قرار دهیم، موفق خواهیم شد.

وی افزود: در این ایام که دشمنان تلاش می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند، ما در حال انجام کارهای خودمان هستیم و موفق نیز بوده‌ایم بنابراین اگر هرکس به خوبی به وظایف خود عمل کند دشمن نمی‌تواند موفق شود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در این منطقه حدود ۳۴ میلیارد تومان پروژه در حال افتتاح است و تا پایان سال نیز پروژه‌های دیگری افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به مشکل کمبود فضای تفریحی و ورزشی در منطقه ۶ ادامه داد: در حال حاضر یک زمین ۶۵۰۰ متری برای احداث مجمتع فرهنگی، ورزشی و تفریحی وجود دارد و تلاش می‌کنیم که با کمک نهاد‌های مختلف این مجمتع احداث شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به آسفالت معابر گفت: در سال جاری تاکنون ۹ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۶ صورت گرفته است و این کار تا پایان سال ادامه خواهد داشت البته محرومیت بسیار زیاد است اما تمام تلاش ما برطرف کردن مشکلات است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته در شهر قم ۳۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی شده است و این در حالی است که در تهران ۳۰۵هزار تن آسفالت‌ریزی در سال گذشته صورت گرفته است.

شهردار قم با اشاره به ضرورت رعایت عدالت اجتماعی بیان کرد: در زمینه اختصاص بودجه تلاش می‌کنیم که به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم اما باتوجه به اینکه زیرساخت‌ها بسیار ضعیف است، توسعه نیز به کندی صورت می‌گیرد و این کار باید ادامه پیدا کند تا مشکلات مناطق محروم برطرف شود.

وی تصریح کرد: در خصوص دکل‌های برق نیز وزارت نیرو مکلف شده است که کابل‌ها را زمینی کند اما متاسفانه تاکنون این اقدام توسط وزارت نیرو انجام نشده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره پروژه مترو قم گفت: مترو قم منطقه ۶ را درگیر می‌کند و تلاش می‌کنیم که مترو منطقه کامکار تا میدان مطهری را تا پایان سال آماده کنیم.

وی افزود: حل مشکلات خیابان شهید فهیمی و خیابان کارگر، توجه به بافت‌های فرسوده و احداث بوستان‌های متعدد از دیگر برنامه‌ها و پروژه‌ها ما در منطقه ۶ است.

شهردار قم گفت: در گذشته دولت به شهرداری‌ها کمک می‌کرد اما در حال حاضر هیچ کمکی به شهرداری‌ها نمی‌شود به همین دلیل بودجه شهرداری‌ها از مردم تأمین می‌شود و مردم نیز باید از شهرداری حمایت کنند و با مجموعه مدیریت شهری همکار داشته باشند تا بتوانم مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb9wb0.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما