چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 66898
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین فرماندهی انتظامی قم خبر داد

سهم 90 درصدي اعتياد در وقوع سرقت‌هاي خرد/کشف 2 تن مواد مخدر

قم نيوز : جانشين فرماندهي انتظامي استان با بيان اينکه اعتياد سهم 90 درصدي در وقوع سرقت‌ها دارد، از کشف حدود 2 تن مواد مخدر در 3 ماهه اول سال جاري در استان خبر داد.
سهم 90 درصدي اعتياد در وقوع سرقت‌هاي خرد/کشف 2 تن مواد مخدر
سهم 90 درصدي اعتياد در وقوع سرقت‌هاي خرد/کشف 2 تن مواد مخدر
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، صیاد درویشی با بیان این که حضور پلیس استان همزمان با فصل تابستان در نقاطی که مردم بیشتر در آنجا تردد دارند مانند بوستان‌ها افزایش داشته است، گفت: در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، جرایم دو درصد کاهش داشته اما دستگیری اراذل و اوباش 34 درصد افزایش داشته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه اعتیاد سهم 90 درصدی در وقوع سرقت‌ها و به عنوان یک معضل، زمینه ساز بسیاری از جرایم است، گفت: بخش اعظم کشفیات پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر مربوط به کشفیات مواد افیونی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان است که در مدت مذکور حدود 2 تن موادمخدر کشف شده و دستگیری خرده‌فروشان نیز در استان ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های پلیس به عنوان قرارگاه‌های عملیاتی و براساس روند تحلیل جرم در مناطق مختلف دایر شده است، افزود: در استان حدود ۱۲۰ دستگاه دوربین در حال نصب و راه اندازی است که به زودی نهایی شده و ما تلاش می‌کنیم که تا تکمیل آن‌ها حضور پررنگ پلیس را در سطح استان شاهد باشیم .

درویشی با بیان اینکه بخش اعظمی از موفقیت نیروی انتظامی مرهون مشارکت و همکاری خوب مردم است، افزود: حضور پلیس 110 در صحنه‌های ماموریت کمتر از ۱۲ دقیقه است و همشهریان می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد این نیرو را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ اعلام کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg7793.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما