کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۲۵ پروژه در پردیسان افتتاح شد

4 مرداد 1397 ساعت 9:55

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: منطقه پردیسان به‌عنوان شهری جوان نیازمند برنامه‌ای کارآمد برای رفع نیازهایش است.


به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی ‌در مراسم افتتاح 25 پروژه منطقه 8 قم که در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد با اشاره به نیازهای منطقه پردیسان به‌عنوان یک شهر تازه تأسیس اظهار داشت: منطقه پردیسان به‌عنوان شهری جوان نیازمند برنامه‌ای کارآمد برای رفع نیازهایش است.

وی به افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و افزود: بلوار آیت‌الله بروجردی بسیاری از مشکلات ترافیکی منطقه پردیسان و بلوار غدیر را حل کرده اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید هر چه سریع‌تر بلوار زائر نیز تکمیل‌شده و در کنار بلوار غدیر و بلوار آیت‌الله بروجردی قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم لزوم توجه به مسائل فرهنگی و پیوست‌های فرهنگی هر پروژه را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: نگاه مدیریت شهری نگاهی جامع به مسائل شهر بوده و پردیسان با توجه به کمبودها و مشکلاتی که دران وجود دارد نیاز توجه بیشتری از سوی مدیران در همه حوزه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: منطقه پردیسان باید به مرحله‌ای از خودکفایی برسد که بتواند نیازهای خودش را برطرف کرده و مدیران با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ارائه امکانات لازم در منطقه پردیسان باید در جهت کسب رضایت مردم گام‌های مؤثری را بردارند.

جلالی تأکید کرد: مدیران شهری باوجود مشکلات اقتصادی که کشور و استان قم با آن روبه‌رو است، تلاش می‌کنند توسعه و پیشرفت قم متوقف نشده و در جهت رضایت شهروندان گام بردارند.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 66949

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/66949/۲۵-پروژه-پردیسان-افتتاح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir