کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لیگ برتر فوتسال امید؛

آپکو پارس قم با شکست پدیده اصفهان به صعود امیدوار شد

خبرگزاری مهر , 11 مرداد 1397 ساعت 11:38

سرپرست تیم فوتسال امید آپکو پارس قم از امیدواری این تیم به صعود از مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال امید خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی مسعودی اظهار داشت: دومین روز از دور برگشت رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور روز گذشته در ساری برگزار شد و تیم آپکو پارس قم موفق شد به اولین پیروزی خود در دور برگشت دست یابد.

وی افزود: تیم آپکو پارس قم که در اولین بازی دور برگشت برابر تیم میزبان یعنی شهروند ساری غافلگیر شده و شکست خورده بود در دومین مسابقه خود در این مرحله به دیدار تیم پدیده اصفهان رفت و این تیم را ۳ بر یک شکست داد.

سرپرست تیم فوتسال امید آپکو پارس قم گفت: این پیروزی به تیم آپکو پارس قم کمک کرد تا به صعود امیدوار شود به طوری که در حال حاضر در مجموع امتیازات دور رفت و برگشت ۱۴ امتیاز داریم و در فاصله یک امتیاز تیم صدرنشین یعنی شهروند ساری هستیم.

مسعودی بیان داشت: با توجه به این که تیم‌های اول و دوم مرحله گروهی به دور نهایی صعود می‌کنند و همچنین با تیم سوم، ۴ امتیاز فاصله داریم موقعیتمان برای صعود مطلوب است اما در ۳ بازی باقی مانده باید هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد: وضعیت جدول ۶ تیمی مسابقه به گونه‌ای است که تیم‌های پدیده اصفهان و موعود پیرادل اصفهان امیدی به صعود ندارند و پس از تیم‌های شهروند ساری و آپکو پارس قم با ۱۵ و ۱۴ امتیاز، تیم‌های پرسپولیس خوزستان و شهرداری رشت ۱۰ و ۹ امتیاز دارند و به دنبال رسیدن به رده‌های اول و دوم هستند.

سرپرست تیم فوتسال امید آپکو پارس قم تصریح کرد: در ۳ بازی باقی مانده باید به ترتیب با تیم‌های شهرداری رشت، موعود پیرادل مشهد و پرسپولیس خوزستان بازی کنیم و پیروزی بر شهرداری رشت می‌تواند تا حدود زیادی صعود تیم را قطعی کند.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 67261

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67261/آپکو-پارس-قم-شکست-پدیده-اصفهان-صعود-امیدوار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir