شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : 67330
منبع : خبرگزاری فارس
معاون کمیته امداد استان قم مطرح کرد

حمایت کمیته امداد از 4200 دانش آموز در قم

قم نيوز : معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم گفت: چهار هزار و 200 دانش آموز و 850 دانشجو زیرپوشش این کمیته در استان قرار دارند.
حمایت کمیته امداد از 4200 دانش آموز در قم
حمایت کمیته امداد از 4200 دانش آموز در قم
به گزارش قم نیوز اکبر رشیدی امروز با اشاره به اجرای طرح کیس محوری در کمیته امداد استان قم اظهار کرد: کیس‌هایی خاصی را شناسایی کردیم که نیازهای آن‌ها حاد است و اگر مشکلات این افراد حل نشود، بحرانی در خانواده‌های آن‌ها به وجود می‌آید، برای جذب کمک برای چنین کیس‌هایی با مساجد شهر قم و خیرین شاخص این شهر رایزنی می‌کنیم.

وی ادامه داد: کمیته امداد توان حل تمام مشکلات مددجویان را ندارند، تعدادی از دختران مددجو تاکنون به دلیل نداشتن جهیزیه مناسب به خانه بخت نرفتند و با اجرای پویش احسان احسن در استان قم در دهه ولایت و جمع آوری کمک از مردم به دنبال حل مشکلات این دسته از دختران مددجو هستیم.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قم افزود: با حدود 11 موسسه خیریه در استان از نیمه دوم سال گذشته تفاهم نامه امضا کردیم تا خدمات خودمان را با آن‌ها در بخش‌های مختلف هماهنگ کنیم، این سیاست اثرات خوبی در زمینه ارائه خدمات نیازمندان به دنبال داشت و به دنبال حل ریشه مشکلات نیازمندان با همکاری موسسات خیریه در قم هستیم و ستاد هماهنگی این موسسات در استان به وجود آمده است.

رشیدی با اشاره به برنامه کمیته امداد استان قم برای آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: این کمیته به دنبال این است که با کمک مردم پیش از شروع سال تحصیلی به هر دانش آموز و دانشجو مددجوی خود 200 هزار تومان کمک هزینه پرداخت کند و این طرح نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 200 دانش آموز و 850 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان قم قرار دارند خاطرنشان کرد: سال گذشته در کمیته امداد استان قم در طرح‌های مبتنی بر نیاز حدود 15 میلیارد تومان جذب کمک داشتیم، میزان جمع آوری صدقه در استان در سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان بود و در سال 96 مردم قم در قالب طرح اکرام ایتام 9 میلیارد تومان به ایتام کمک کردند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdciupaq.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما