شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 67691
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله مدرسی هشدار داد: 

حمایت‌ها و جانفشانی برادران ایرانی را فراموش نمی‌کنیم

قم نيوز : آیت الله سید محمد تقی مدرسی نسبت به تلاش های مشکوکی که برای اختلاف افکنی میان ملت عراق و برادران آنان در جمهوری اسلامی انجام می گیرد هشدار داد و تاکید کرد: ارتباط ملت عراق با برادران خود قوی تر از تمامی فریب ها و نیرنگ هاست.
آیت الله سید محمد تقی مدرسی
آیت الله سید محمد تقی مدرسی
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق از اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با فساد تشکر کرد و به تلاش هایی که برای ایجاد اختلاف میان ملت ایران و عراق انجام می گیرد، هشدار داد.

آیت الله مدرسی در بیانیه هفتگی خود پاسخگویی به خواسته های مردم را از ویژگی های دولت شایسته دانست و نسبت به عواقب تأخیر در تشکیل دولت هشدار داد و از ائتلاف پیروز در انتخابات خواست ارزش های دینی و منافع امت را بر سایر مسائل مقدم بدارد.

ارتباط ملت عراق با برادران خود قوی تر از نیرنگ ها و فریب هاست

این عالم شیعه نسبت به تلاش های مشکوکی که برای اختلاف افکنی میان ملت عراق و برادران آنان در جمهوری اسلامی انجام می گیرد هشدار داد و تاکید کرد: ارتباط ملت عراق با برادران خود قوی تر از تمامی فریب ها و نیرنگ هاست.

ما حمایت های برادرانمان را در روزگار مبارزه با تروریسم فراموش نخواهیم کرد

ایشان تاکید کرد: ما حمایت ها و جانفشانی های برادرانمان را در روز های سخت مبارزه با تروریسم و حمایت آنان از اقتصاد ما در اسف بار ترین شرایط هرگز فراموش نخواهیم کرد.

آیت الله مدرسی افزود: بیشتر کشور های مهم و بزرگ جهان و کشور های همسایه از جمله ترکیه، سوریه، لبنان و پاکستان با محاصره اقتصادی مخالفت کردند.

ایشان با تاکید بر اینکه ملت عراق در کنار آنان برای تحقق منافع والا خواهد ایستاد و ما به امانت خیانت نخواهیم کرد، گفت: این سختی ها همچون ابر تابستانی است که سریع از بین می رود.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcizqaq.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما